امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر؛
در «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر؛

بحران انسانی و گسترش اعتراضات در عدن

مشاهده ۱۸۹
۱۴۰۲/۰۶/۰۵- ۱۲:۴۴
تعداد بازدید:189

اهالی مناطق جنوبی یمن با برگزاری تظاهرات گسترده علیه ائتلاف متجاوز خواهان خروج متجاوزان و مزدورانشان شدند. امشب در برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر این موضوع مورد بررسی و واکاوی قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شعارهای معترضان بیانگر وضعیت اسف‌بار آنها و نبود خدمات و تنگی معیشت و ناامنی در این مناطق است؛ معترضان خواهان خروج ائتلاف متجاوز و مزدورانشان شدند. معترضان برخی خیابان‌ها و محله‌ها در شهرهای استان عدن واقع در جنوب یمن را مسدود کردند و مانع تردد وسایل نقلیه شدند.شماری از فعالان در شبکه‌های اجتماعی از مردم عدن خواستند تا به اعتراضات خود ادامه دهند و به خیابان‌ها بیایند و تظاهراتی گسترده علیه بی توجهی ائتلاف متجاوز به مشکلات آنها بر اثر تداوم بحران قطع برق برگزار کنند.

اعتراضات گسترده مردمی در یمن با تداوم بحران قطع برق به مدت 16 ساعت در روز و گرمای شدید و نبود رسیدگی از جانب مسئولان برای حل این معضل همزمان شده است.

برنامه «قضیه ساخنه» محصول گروه سیاسی شبکه الکوثر، با حضور کارشناسان، با اجرای امل شبیب و تهیه کنندگی محسن جعفری هر شب ساعت 19:45 به وقت تهران بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

امتیاز شما