امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

«گشت پنهانی در حیات وحش» روی آنتن شبکه پنج

مشاهده ۱۷۶
۱۴۰۲/۰۵/۲۹- ۱۰:۱۱

مستند «گشت پنهانی در حیات وحش» با تصاویری بکر و زیبا از حیات وحشِ سرزمین پهناوری در دامنه کوه کنیا یکشنبه و دوشنبه (29 و 30 مرداد) از شبکه پنج سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مستند آکنده از ماجراهایی از شور و عواطف ساکنانش و برداشتن نخستین گام‌ها برای تعامل با یکدیگر و یا رویارویی با حریف است. سرزمین وحشی و پهناوری در دامنه کوه کنیا به نام آلِپاجیتا با وجود بیشه‌زارها و مرداب‌های دیدنی‌اش پناهگاه 13 هزار حیوان است.
تیمی از محیط‌بانان متعهد مدام آنها را زیر نظر دارند و هر روز باید تصمیم بگیرند در زندگی این حیوانات دخالت کنند یا بگذارند طبیعت کار خودش را بکند. مادامی‌که این حیوانات برای زندگی در حیات وحش تقلا می‌کنند این محیط‌بانان سرگرم محافظت پنهانی از زندگی این ساکنان پر رمز و راز حیات وحشند.
در مرکز حفاظت از حیات وحش وسیع و زیبای کنیا، بازدیدکنندگان به درون زندگی باورنکردنی گروهی از حیوانات وحشی؛ از فیل‌ها و اسب‌های آبی گرفته تا شیرها، کفتارها و شترمرغ‌ها، وارد می‌شوند.
 این گشت و گذار در کنار همراه شدن با محیط‌بانان و شنیدن تجربیات و خاطرات‌شان از این طبیعت بکر در دو قسمت روزهای یکشنبه و دوشنبه به ترتیب ساعت 21 و 22 از شبکه پنج سیما روانه آنتن می‌شود.

امتیاز شما