امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

قاب تماشایی هفته معلم در شبکه تهران

مشاهده ۱۱۱
۱۴۰۳/۰۲/۱۰- ۱۰:۱۸

شبکه تهران سیما، در آستانه فرا رسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری با ویژه برنامه‌هایی همچون نوآور، مدرسه ما، به خانه بر می‌گردیم، سلام تهران، تهران 20، گزارش های در شهر و در استان و ... این مناسبت را گرامی می دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، گروه اجتماعی شبکه تهران با سه برنامه نوآور، مدرسه ما و سلام تهران در هفته معلم با مخاطبان همراه می‌شود.

برنامه "مدرسه ما" در هفته معلم هر روز ساعت 14:10 تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود. این برنامه با هدف تعامل بیشتر آموزش و پرورش با رسانه ملی تولید شده و در قالب نمایش ویدئوها و عکس‌ها و نقاشی‌های  ارسالی دانش‌آموزان تهیه و تولید شده است.
 در این برنامه تصاویر و ویدئوهای ارسالی دانش‌آموزان و معلمان از فعالیت‌های علمی، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و ... نمایش داده می‌شود. فعالیت‌های امیدبخش و نشاط ‌آفرین دانش‌آموزان و معلمان در محیط مدرسه در قالب ویدئوهای کوتاه ارسالی که توسط مربیان پرورشی، دانش‌آموزان و ... ارسال شده، محور این برنامه است.

برنامه "نوآور" قسمت 16 و 17 خود را به این مناسبت اختصاص داده است. در این برنامه با دو استاد دانشگاه در کلاس درس همراه با دانشجویان درباره امید آفرینی، اثرگذاری نقش استاد دانشگاه در جامعه و... گفتگو شده است.
برنامه «نوآور» به تهیه کنندگی آرمین قاسم زاده دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 21:30 پخش می‌شود.

برنامه صبحگاهی" سلام تهران" که ساعت 6:30 هر روز صبح مهمان خانه مخاطبان شبکه تهران می‌شود، روز چهارشنبه 12 اردیبهشت همزمان با روز معلم معطوف به این مناسبت خواهد بود و با دعوت از معلم های استان تهران، مسئولین آموزش و پرورش و ... این روز را گرامی می دارد . این برنامه همچنین در هفته معلم بخش هایی را برای این مناسبت تدارک دیده است.

برنامه عصرگاهی "به خانه بر می‌گردیم" روز چهارشنبه با محوریت بزرگداشت روز معلم روی آنتن می رود.
این برنامه با دعوت از چند معلم گفتگویی گرم و صمیمانه خواهد داشت و بخش های متنوعی با موضوع معلم را به تصویر می‌کشد.
اما برنامه "تهران 20" گروه شهرستان شبکه تهران، در هفته و روز بزرگداشت مقام معلم مطالبات و مشکلات معلمان را بررسی می‌کند و با دعوت از مسئولان آموزش و پرورش گفتگویی در این زمینه خواهد داشت.  برنامه تهران 20 شبکه تهران به تهیه کنندگی مجتبی احمدی از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 20 تماشایی می‌شود.

برنامه‌های گزارشی "در شهر" و "در استان" نیز در هفته معلم ویژه برنامه‌های این مناسبت را برای مخاطبان پوشش تصویری می دهند.
پخش نماهنگ، موسیقی تصویر، وله و آیتم های کوتاه با موضوع معلم، از دیگر بخش هایی است که در ساعت های مختلف و در فواصل برنامه‌های این شبکه تماشایی می‌شود.

امتیاز شما