امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
اعلام ویژه‌ برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر؛
اعلام ویژه‌ برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر؛

برگزاری سومین گردهمایی طلایه‌داران معروف در رسانه ملی در اول مرداد

مشاهده ۶۲۶
۱۴۰۲/۰۴/۳۱- ۱۲:۰۹
تعداد بازدید:626

حجت الاسلام و المسلمین ابوالمعالی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان صدا و سیما با تشریح برنامه‌ها و اقدامات هفته احیای امربه معروف و نهی از منکر از اهتمام این شورا بر گرامیداشت این هفته در رسانه ملی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت الاسلام و المسلمین ابوالمعالی با اشاره به برنامه‌های هفته امربه معروف و نهی از منکر گفت: هفته امر به معروف و نهی از منکر از چهارشنبه 28 تیر ماه مصادف با اولین روز از ماه محرم آغاز می‌شود و ما نیز با آغاز این هفته برنامه‌های ویژه‌ای را در حوزه کارکنان و پیام تدارک دیده‌ایم.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر افزود: امسال ستاد امر به معروف و نهی از منکر با شعار «امربه معروف و نهی از منکر، نهضت حسینی، جامعه متعالی» برنامه‌های متنوعی را در کشور تدارک دیده‌است و ما نیز در راستای این شعار به برگزاری برنامه‌های ویژه اهتمام داریم.

وی افزود: طبق قانون ریاست شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دردستگاه‌های حاکمیتی با بالاترین مقام اجرائی آن دستگاه‌ها است در سازمان صداوسیما این مسئولیت به دکتر رضایی معاون منابع مالی و سرمایه انسانی به عنوان قائم مقام رئیس شورا از سوی رئیس سازمان تفویض شده است و بنده هم به عنوان دبیر به اتفاق همکاران در دبیرخانه شورا موظف به اجرایی کردن مصوبات این شورا هستیم.

حجت الاسلام ابوالمعالی با اشاره به برگزاری برنامه‌هایی متناسب با این موضوع در صداوسیما برای همکاران ومدیران تصریح کرد: در این راستا برنامه‌هایی را برای طلایه‌داران معروف، مدیران رسانه ملی و همکاران سازمان تدارک دیده‌ایم.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان افزود: اولین دوره آموزش مجازی امر به معروف و نهی از منکر ویژه مدیران با همکاری اداره کل آموزش و مدیریت فناوری اطلاعات با آغاز دهه احیای امربه معروف و نهی از منکر از اول تا دهم  مرداد برای ثبت نام و آزمون این دوره آموزشی در تهران و مراکز 16 مرداد برگزار می‌شود.

وی این دوره را آموزش حین خدمت و به عنوان یکی از معیارهای شایستگی مدیران سازمان قلمداد کرد.

حجت الاسلام ابوالمعالی با اشاره به برگزاری سومین گردهمایی طلایه‌داران معروف در رسانه ملی بیان کرد: سومین گردهمایی طلایه‌داران معروف با حضور حجت الاسلام حسین طاهری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و مدیران سازمان اول مرداد ماه در مسجد بلال برگزار می‌شود.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان تصریح کرد: تاکنون 1600 نفر از همکاران با عنوان طلایه‌داران معروف در رسانه ملی آموزش دیده‌اند و شورای امر به معروف با برگزاری جلسات مستمر و فعالیت های آموزشی، کارکنان سازمان را با مصادیق امر به معروف در سازمان آشنا می‌کند.

وی از برگزاری هشتمین دوره این آموزش در سال جاری خبر داد و گفت: هشتمین دوره آموزش مقدماتی امربه معروف و نهی از منکر برای کلیه همکاران ، آبان ماه امسال برگزار می‌شود و این دوره به صورت حضوری و مجازی در تهران و برای مراکز استان‌ها به صورت مجازی تا دی ماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام ابوالمعالی در ادامه از برگزاری مسابقه و نمایشگاه مجازی «10 معروف، 10 منکر» در این هفته خبر داد و گفت: این مسابقه در ماه محرم تا پایان ماه صفر به صورت مجازی برگزار می‌شود و همکاران با مراجعه به پرونده شخصی می‌توانند در این برنامه شرکت نمایند .

 دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان با اشاره به جزئیات این مسابقه بیان کرد: 10 تصویر معروف و 9 تصویر منکر برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری به صورت طرح گرافیکی در پرونده شخصی همکاران بارگزاری شده‌است که هم جنبه نمایشگاهی دارد و هم محتوای مسابقه را مشخص می‌کند.

وی افزود: در پایان ماه صفر به 50 نفر از کسانی که امتیاز کامل مسابقه را به دست آورده‌‌اند مبلغ 4 میلیون ریال هدیه تعلق خواهد گرفت.

حجت الاسلام ابوالمعالی در پایان با اشاره به فرارسیدن دهه محرم و تقارن این ایام با هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد: همه ما با توجه به ماموریت‌هایی که بر عهده داریم بایستی در موضوع امر به معروف و نهی از منکر پای کار باشیم.

امتیاز شما