امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

نشست هم اندیشی مسابقات والیبال مردان آسیا

مشاهده ۱۸۰
۱۴۰۲/۰۴/۲۸- ۱۲:۰۵

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی در نشست هم اندیشی با مدیرکل ورزش و جوانان استان که در سالن جلسات مرکز آذربایجان غربی برگزار شد، روند تعامل و پوشش رسانه ای بیست و دومین دوره مسابقات والیبال مردان آسیا را که به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ناصر حجازی فر مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی و رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی مسابقات والیبال مردان آسیا در این جلسه گفت: برای اطلاع رسانی شایسته این رویداد مهم و معتبر آسیایی و ایجاد نشاط اجتماعی درآستانه این میزبانی بزرگ و تاریخی، صدا و سیمای آذربایجان غربی پس از ایّام سوگواری دهه نخست ماه محرم با یک برنامه ریزی دقیق و منظم نسبت به پخش ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با موضوع و محوریّت این رقابت ها و با حضور بزرگان و پیشکسوتان و صاحب نظران والیبال استان و کشور اقدام خواهد نمود.

مدیرصداوسیمای آذربایجان غربی افزود: تهیه گزارش های خبری ویژه از روند فعالیت کمیته‌های ستاد برگزاری این مسابقات و نیز جریان سازی عمومی استان برای میزبانی این رویداد در قالب گزارش های مردمی از دیگر برنامه‌های کمیته رسانه و اطلاع رسانی می‌باشد. ناصر حجازی فر در ادامه گفت: هماهنگی و تعامل لازم با سایر شبکه‌های سراسری انجام گرقته و مقرر گردیده این مسابقات از طریق شبکه سه سیما و شبکه استانی بصورت زنده پخش شود.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: مسابقات والیبال مردان آسیا با بالاترین استاندارد تلویزیونی بصورت زنده پخش خواهد شد و به همین منظور علاوه بر استقرار واحد سیّار مجهز 12 و 5 دوربینه HD برای پوشش مسابقات در دو سالن شش هزار نقری غدیر و سه هزار نفری شهیدان آهندوست، تلاش می‌کنیم استودیویی مجزا برای پوشش مطلوب در سالن 6000 نفری مستقر کنیم. وی گفت: برای سیگنال دهی به کشورهای خارجی شرکت کننده در این مسابقات تدابیر ویژه ای لازم است که در حال رایزنی با تهران در این زمینه هستیم که به شکلی شایسته تصاویر باکیفیتی را به قاره پهناور آسیا منعکس کنیم.

ناصر حجازی فر رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی مسابقات والیبال مردان آسیا  توجه به فرهنگسازی والیبال بعنوان یک رویداد و موضوع مهم اجتماعی برای مردم استان و بخصوص شهر ارومیه و نیز بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی و گردشگری در معرفی رسانه ای ظرفیت های استان را بسیار مهم دانست و گفت: قطعاً برای این موضوع نیز برنامه داریم و علاوه بر بهره گیری از برنامه‌های مهم زنده و تولیدی مرکز بخصوص برنامه‌های زنده پرمخاطب صبحگاهی ، ظهر و شبانگاهی، گروهی را برای مستندسازی فاخر این رویداد مهم و معتبر ورزشی آسیا بکار خواهیم گرفت.

در ابتدای این جلسه بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه در قریب به یک و نیمسال گذشته و با حمایت های بی دریغ استاندار آذربایجان غربی کارهای بسیار بزرگ و مهمی در جهت توسعه ورزش و زیرساخت های ورزشی برداشته شده گفت: اکنون که با پیگیری‌های مستمر و جدّی مقام عالی استان و البته همراهی و حمایت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون والیبال کار انتقال میزبانی این رویداد مهم از تهران به ارومیه محقق شده، لازم است با مسئولیت پذیری برای میزبانی شایسته این مسابقات که بی شک بالاترین و باکیفیت ترین مسابقات تاریخ ورزش کشورمان به لحاظ سطح فنی و تعداد تیم ها می‌باشد، تلاش کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این جلسه همچنین از همراهی و مساعدت ویژه مدیرکل و عوامل پرتلاش رسانه ملّی در استان در پوشش مطلوب همه برنامه‌ها و مسابقات ورزشی تقدیر و تشکر کرد.

در این جلسه پیمان رضایی رئیس هیأت والیبال استان نیز در سخنانی گفت: این مسابقات در رنکینگ انتخابی المپیک پاریس تأثیر دارد و لذا همه تیم ها با تمام قدرت به ارومیه خواهند آمد و پیش بینی می‌کنیم ما در ترکیب تیم ملّی کشورمان 5 ملّی پوش از استان و دو نفر هم از کادر فنی داشته باشیم. وی همچنین گفت: تدابیر و مقدمات لازم برای میزبانی شایسته و در شأن کشورعزیز اسلامی و نیز تأمین همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مسابقات و نیز بلیط فروشی الکترونیکی اندیشیده شده است.

امتیاز شما