امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

موفقیت صداوسیمای خراسان جنوبی در جایزه ملی رویداد جوانی جمعیت

مشاهده ۲۵۵
۱۴۰۲/۰۴/۱۷- ۱۱:۰۲

در جشنواره استانی تجلیل از فعالان عرصه جوانی جمعیت و تعالی خانواده استان، صداوسیمای خراسان جنوبی تندیس و لوح افتخار جشنواره را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بی تردید نقش رسانه ملی و شبکه استانی در ترویج فرزندآوری و جوانی جمعیت، نقشی بی بدیل و غیرقابل انکار است. از همین رو شبکه استانی صداوسیمای خراسان جنوبی در راستای اجرای منویات و دغدغه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در امر جوانی جمعیت، پرداخت به این مهم را در دستور کار تولیدات رسانه ای خویش قرار داد.
با بررسی اقتضائات استانی و بهره گیری از نظرات نخبگان استانی در جلسات اندیشه ورزی و اتاق فکر، سیاست گذاری تولیدات و آسیب شناسی آثار مرتبط با موضوع جوانی جمعیت در چهار محور مهم: «تبیین بحران جدی پیری جمعیت و آسیب های ناشی از آن، تبیین ضرورت تجدید نسل و فرهنگ سازی و تشویق جامعه به این مهم، الگوسازی از خانواده‌های پرجمعیت و موفق استان و انعکاس اقدامات مسئولین استانی و مطالبه گری از ایشان در اجرای قانون جوانی جمعیت»، مورد توجه جدی قرار گرفت.
در سال 1401 تعداد کل 1760 مورد برنامه به مدت کل 15638 دقیقه در ساختارهای مختلف در حوزه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی تولید و پخش شد.
رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت مبتنی بر ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به تجلیل از عملکرد فعالان حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری در یک سال گذشته می‌پردازد.

امتیاز شما