امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
بررسی وضعیت مرکز سیستان‌وبلوچستان با حضور معاونان و مدیران رسانه ملی؛
بررسی وضعیت مرکز سیستان‌وبلوچستان با حضور معاونان و مدیران رسانه ملی؛

دیار آب و آفتاب و آیینه

مشاهده ۸۱۸
۱۴۰۲/۰۴/۱۱- ۱۲:۰۴
تعداد بازدید:818

معاون امور استان‌ها در بازدید از صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان بر استفاده از ظرفیت نخبگان در برنامه سازی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، عابدینی، معاون امور استان‌ها به همراه معاونان توسعه و فناوری رسانه، منابع مالی و سرمایه انسانی، رئیس مرکز طرح، برنامه و بودجه و مدیرکل منابع انسانی سازمان با هدف بررسی مسائل، مشکلات و کمبودهای صداوسیمای استان سیستان‌وبلوچستان به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات سازمانی به زاهدان سفر کردند.

معاون امور استان‌ها در این سفر دو روزه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این رسانه استانی و دیدار با کارکنان مرکز، از مشکلات زیرساختی، فنی، شغلی، رفاهی و اجتماعی و کمبود نیروی انسانی صداوسیمای استان آگاه شد. عابدینی در نشستی تخصصی، بر رفع مشکلات این رسانه استانی تأکید کرد.

در دیدار معاون امور استان‌ها با همکاران مرکز سیستان‌وبلوچستان، مشکلات معیشتی نیروهای رسمی و تبدیل وضعیت نیروهای حق‌الزحمه نیز بررسی شد. مصطفی اصفهانی، مدیرکل منابع انسانی سازمان هم در حاشیه این بازدید با تأکید بر اهمیت سرمایه انسانی در رسانه ملی، توجه به وضعیت رفاهی و معیشتی کارکنان و ایجاد انگیزه‌های مادی و معنوی به همراه فراهم کردن تجهیزات فنی و زیرساخت‌ها در این رسانه استانی را از ضروریات دانست. مصطفی محمدی، رئیس مرکز طرح، برنامه و بودجه سازمان نیز در دیدار با برنامه‌سازان این رسانه استانی از افزایش برآورد برنامه‌های طبقات الف و ب خبر داد. بازدید از امکانات موجود ساختمان‌های صداوسیمای استان، برگزاری جلسه تخصصی به منظور بررسی مشکلات مرکز، بازدید میدانی از مشکلات شهری زاهدان در حوزه سوخت و نان و دیدار با نخبگان و ترسیم وضعیت استان از دیگر برنامه‌های معاون امور استان‌ها در زاهدان بود.

 عابدینی در این سفر پخش سخنرانی‌های رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری در طول سال را ضروری اعلام کرد. وی همچنین بر برنامه‌سازی بر پایه دو مولفه هویت‌محوری و عدالت‌گستری و معرفی جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌های استانی تأکید کرد. حضور عابدینی در جمع نخبگان استانی با هدف معرفی، الگوسازی مناسب و استفاده از ظرفیت آنان در امر برنامه‌سازی، بازدید معاون امور استان‌ها از شهر زاهدان به منظور آشنایی با مشکلات موجود شهری و شنیدن نظرات مردمی‌برای ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها و بهبود عملکرد صداوسیمای سیستان‌وبلوچستان نیز از دیگر اقدامات و اهداف مهم سفر دو روزه وی بود.

برگزاری جلسه تخصصی حسن عابدینی و هیئت همراه با معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان‌وبلوچستان با هدف مشارکت و تعامل استانداری با این شبکه استانی در امر تولید برنامه‌ها و همچنین مطالبه‌گری رسانه ملی از مسئولان استانی به منظور رفع مشکلات مردمی و بالعکس مطالبه مسئولان استان از مردم با هدف بهبود وضعیت استانی نیز از دیگر دستاوردهای این سفر بود.

شریفی، معاون توسعه و فناوری رسانه نیز در بازدید از روند احداث ساختمان تجمیعی صداوسیمای استان، بر تکمیل و تجهیز این مرکز تأکید کرد. احداث ساختمان تجمیعی صداوسیمای سیستان‌وبلوچستان با مساحت ۱۲ هزار متر مربع به سبب اهمیت در ردیف طرح‌های ملی قرار دارد که بخش اداری آن ۹۵ درصد و بخش استودیوهای رادیویی و تلویزیونی ۵۰ درصد پیشرفت عمرانی داشته‌ است.

 

تصاویر

امتیاز شما