امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

گفتگوی اختصاصی شبکه خبر با مدیر گروه رادیو ورزش

مشاهده ۳۹۵
۱۴۰۲/۰۴/۰۱- ۱۵:۲۵

«نیمکت»، برنامه تعاملی رادیو ورزش است. در این برنامه از تولیدات مختلف مخاطبان مانند گزارش، عکس و فیلم های ورزشی استفاده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از خبرگزاری صداو سیما، مدیر گروه رادیو ورزش در گفتگوی اختصاصی با شبکه خیر درباره برنامه‌های جدید این رادیو گفت: مخاطبان برنامه «نیمکت» هم در تولید محتوا و هم در ارزیابی و داوری این برنامه‌ها می‌توانند شرکت کنند و یک ارتباط تاملی در این برنامه حاکم است.

محمدرضا خاکپور افزود: در عصر ارتباطات ما شاهد رسانه‌های کوچک هستیم و رسانه ملی به عنوان یک رسانه جامع و عمومی می‌تواند از این تولیدات حمایت کند.

وی گفت: برنامه «نیکمت» ویژه­ نوجوانان است نوجوانانی که دوست دارند در رسانه نقشی داشته باشند این برنامه این بستر را ایجاد کرده است که می‌توانند با حضور در این برنامه توانمندی‌های خود را نشان دهند.

خاکپور درباره برنامه‌های رادیو ورزش گفت: برخی از برنامه‌ها را تاسیس کردیم و برخی از برنامه‌ها تغییر رویکرد دادند به خاطر تابستان و بحث اوقات فراغت. ­

یکی از برنامه‌های جدیدی که از شنبه سوم تیر از ساعت ۵:۳۰ تا ۶:۳۰ دقیقه صبح پخش می‌تشود «ورزشکار شو» است، با هدف توسعه ورزش همگانی و تشویق و ترغیب مخاطبان به ورزش که یک برنامه زنده است.

مدیر گروه رادیو ورزش افزود: برخی از برنامه‌ها هم تغییر رویکرد دادند به عنوان مثال برنامه‌ای با عنوان «گردش و ورزش» که جمعه‌ها ساعت ۸ تا ۹:۳۰ دقیقه پخش می‌شود، این برنامه می‌پردازد به گردشگری ورزشی.

برنامه «عصرانه» هم با فضای طنز و تفریح و سرگرمی هر روز از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ دقیقه شروع می‌شود.

وی گفت: رادیو ورزش هم که مختص بانوان است از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ به مدت ۴ ساعت پخش می‌شود  کهدر بستر ایرانصدا قابل دریافت است.

 

امتیاز شما