امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

همه چیز درباره خرافات روی آنتن صبا

مشاهده ۱۸۰
۱۴۰۲/۰۳/۱۰- ۱۱:۱۶

رادیو صبا در برنامه «ناصرباش» با نگاهی طنز به موضوع خرافات می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «ناصر باش» یکی از برنامه‌های طنز این شبکه است که در آن هر روز ناصر محبی یکی از مسائل و موضوعات روز جامعه را دستمایه شوخی و طنز این برنامه قرار می‌دهد و از منظر های متفاوتی با آن شوخی می‌کند. این برنامه روز پنجشنبه ۱۱ خرداد با موضوع خرافات راهی آنتن می‌شود. خرافه به معنی اعتقاد غیرمنطقی و ثابت نشده به تأثیر امور ماورای طبیعت در امور طبیعی و به عبارت دیگر، هر نوع پندار عجیب برای مردم عوام است. معمولاً خرافات ریشه در گرایش‌های درونی یا باطنی در زندگی بشر داشته‌اند و به مرور تبدیل به خرافه شده‌اند.گاهی این اعتقادات به قدری عجیب و غریب هستند که باعث خنده میشود .

برنامه طنز  "ناصر باش" که موضوعات اجتماعی و فرهنگی روز را از منظر طنز بیان می‌کند روز چهارشنبه ششم مرداد خرافات را بهانه شادی و لبخند مخاطبان رادیو صبا قرار می دهد. "ناصر باش"با بخش های مختلف «بیوگرافی طنز»، «خاطرات ناصر»، «ترانه‌هایی با اجرای خود ناصر محبی » راهی آنتن صبا می‌شود.

«ناصر باش» به تهیه کنندگی محمد خسروجردی و نویسندگی و سردبیری کیارش کمالی فر و با اجرای ناصر محبی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۵ راهی آنتن صبا می‌شود.

امتیاز شما