امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

رونمایی از اثر مکتوب رسانه‌ای مرکز قم

مشاهده ۳۸۹
۱۴۰۲/۰۳/۰۲- ۱۳:۳۱

در نشست سراسری معاونان برنامه‌ریزی و نظارت مراکز استان‌ها از کتاب «الزامات نظارت و ارزیابی» رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نسخه نخست کتاب «الزامات نظارت و ارزیابی در برنامه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی» در نشست سراسری معاونان برنامه ریزی و نظارت مراکز استان‌های صدا و سیما و با حضور مهندس شمس الدین مقیمی مدیر کل برنامه ریزی و نظارت معاونت امور استان‌ها رونمایی شد.

این کتاب به قلم احد کریمی معاون برنامه ریزی و نظارت صدا و سیمای مرکز قم در 8 فصل تدوین شده و باحمایت حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیر کل مرکز قم به چاپ نخستین رسیده است و مراحل چاپ انبوه را پشت سر می‌گذارد.

نویسنده کتاب در فصل‌های اول تا سوم این کتاب علاوه بر تعاریف و مفاهیم به آشنایی مخاطبان با ساختارهای رادیویی و تلویزیونی طبق آخرین ساختارهای ابلاغی و نوین رسانه و تعریف مشاغل تخصصی «ارزیاب برنامه» و «ارزیاب پخش» می‌پردازد.

در فصلهای چهارم تا هفتم این اثر نیز نویسنده تلاش دارد تا مخاطب را با اصول و بایسته‌های نظارتو ارزیابی، رویکردها و الگوهای مختلف نظارت و ارزیابی، شاخص‌های عمومی نظارت و نمادشناسی کاربردی در این حوزه آشنا کند. در فصل پایانی نیز با تکیه بر نقطه نظرات کارشناسان و مدیران این حوزه به نکات کاربردی در نظارت و ارزیابی اشاره شده است.

این کتاب با ویراستاری حسین فرخ، حروف‌نگاری و صفحه آرایی حسین خلجی و گرافیک حمید حاجی رمضانعلی  به زودی در اختیار علاقمندان این حوزه در رسانه قرار خواهد گرفت.

تصاویر

امتیاز شما