امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

خبرنگاران زیر ذره بین طنز «شهر فرنگ»

مشاهده ۲۲۷
۱۴۰۲/۰۲/۲۳- ۱۵:۳۴

برنامه «شهر فرنگ» با نگاهی طنز به بیان دغدغه‌های حرفه خبرنگاری در کشور می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «شهر فرنگ» در قالب جنگ مفرح با نمایش های طنز و شاد هر روز از رادیو صبا پخش می‌شود. این برنامه با پخش ترانه‌های نشاط آفرین به همراه آیتم های نمایشی کوتاه با بیان طنز به نقد مسایل سیاسی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی می‌پردازد و با شعار با ما بخند همراه مخاطبان می‌شود.
 حرفه خبر و خبرنگاری یکی از شغل های پرحاشیه ای است که همیشه خبرنگاران و مخاطبان آنها با آن درگیر هستند، رادیو صبا روز یکشنبه در برنامه شهر فرنگ به سراغ این حوزه می رود وبا نگاهی طنز به بیان مشکلات این بخش می‌پردازد.
این برنامه در قالب نمایش رادیویی و پخش طنز آهنگ به بیان مشکلات خبرنگاران، سختی‌های کار آنها و دغدغه‌های خبرنگاران می‌پردازد.
این برنامه یادآور می‌شود که خبرنگار مطالبه‌گر خواسته‌ها و نیازهای جامعه محسوب می‌شود. بدون حضور رسانه‌ها و خبرنگارانشان، هیچ کدام از اقشار جامعه نمی‌توانند آن چنان که باید صدای خود را به گوش دیگران و از جمله مسئولان برسانند. این در حالی است که خبرنگاران آن قدر که در زمینه پرداختن به امور جامعه و مطالبه‌گری به عنوان واسطه مردم و مسئولان کوشا هستند، در مورد خود مطالبه‌گری نمی‌کنند. در مقابل نیز بدون وجود رسانه‌ها، مسئولان از بسیاری از نیازهای اجتماعی، مطالبات مردمی، مشکلات، کمی‌ها و کاستی‌ها و حتی در نقطه مقابل حاصل اثر عملکرد خود در پیشرفت‌ها و بهبود اوضاع مطلع نمی‌شوند.
«شهر فرنگ» هر روز ساعت ۹ صبح به تهیه کنندگی احسان زارع و کارگردانی ساجد قدوسیان، اجرای فریبا باقری و هنرنمایی جمعی از بازیگران رادیو تقدیم شنوندگان می‌شود.

امتیاز شما