امروز چهارشنبه  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

آزادی ۵۲ زندانی در برنامه گلریزان شبکه نور

مشاهده ۳۲۰
۱۴۰۲/۰۱/۲۹- ۱۶:۰۰

به همت خیرین و مردم استان قم از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 52 زندانی جرائم غیر عمد در ویژه برنامه تلویزیونی «جشن گلریزان» شبکه نور آزاد شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در راستای اجرای سنت حسنه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، از اول ماه مبارک رمضان ویژه برنامه «جشن گلریزان» به همت صداوسیمای مرکز قم و با مشارکت ستاد دیه استان قم برگزار و از شبکه نور تقدیم مخاطبان شد.

در این برنامه تلویزیونی که هر شب از اول ماه مبارک رمضان با حضور مسئولین استانی، هنرمندان استانی و کشوری و مردم فهیم شهر مقدس قم از سرای چهارسو  روی آنتن شبکه استانی قم رفته است؛ تاکنون ۵۲ زندانی با جرایم مالی غیر عمد از زندان‌های استان قم آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند. از این تعداد زندانی 4 نفر زن و ۴۸ نفر مرد هستند که 6 نفر از این زندانیان به جرم عدم توانایی در پرداخت مهریه و ۴۶ زندانی بدلیل جرایم مالی غیر عمد در زندان حضور داشتند که با کمک خیرین و مردم فهیم استان و مخاطبان شبکه نور و ستاد مردمی دیه در استان آزاد شدند.

ویژه برنامه تلویزیونی «جشن گلریزان» به تهیه کنندگی و اجرای علیرضا نعمت اللهی و کارگردانی عباس مشرفیان در ایام ماه مبارک رمضان تا عید فطر 1402 هر شب ساعت 22 از شبکه استانی سیمای مرکز قم تقدیم مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما