امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

انصاف سوژه طنز «بیمارستان صبا»

مشاهده ۲۳۹
۱۴۰۲/۰۱/۱۵- ۱۳:۳۹

برنامه طنز «بیمارستان صبا» با موضوع انصاف راهی آنتن می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه طنز «بیمارستان صبا» هر روز یکی از موضوعات اجتماعی و فرهنگی روز جامعه را در قالب گفتگوی افراد حاضر در یک بیمارستان بیان می‌کند. این برنامه تلاش می‌کند با نگاهی طنز به بیان مسائل و موضوع هایی بپردازد که هر روز مردم با آن درگیر هستند و با طنازی به ارائه راهکار ساده می‌پرازد.
«بیمارستان صبا» در روزهای ماه مبارک رمضان با موضوعات اخلاقی همراه شنوندگان می‌شود. این برنامه روز چهارشنبه ۱۶ فرودین با موضوع انصاف در زندگی و جامعه راهی آنتن می‌شود.
انصاف و مساوات از مباحث علم اخلاق و به معنای عدالت‌ورزی بوده و از بالاترین و والاترین کمالات و فضائل اخلاقی و بهترین صفت و ویژگی یک جامعۀ انسانی مطلوب به حساب می‌آید که زمینه‌ساز عدالت و برابری در تمامی ابعاد روابط اجتماعی بوده. اگر براستی انصاف در خلقیات فرد فرد یک جامعه رسوخ کند و جزو ارزش‌های درونی و بیرونی افراد آن شود آن جامعه رو به ترقی و پویایی و سیر در کمال معنوی و مادی می‌نهد.
بیمارستان صبا با نگاهی طنز به بیان مصداق های بی انصافی در جامعه می‌پردازد و راهکارهای ساده ای برای برقراری عدالت و انصاف پیشنهاد می‌کند.
«بیمارستان صبا» هر روز از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی و بازیگری وحید کمالی زاده ساعت ۱۳:۳۰ تقدیم مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما