امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
در پی در گذشت گزارشگر و خبرنگار محبوب صداوسیمای مرکز بوشهر؛
در پی در گذشت گزارشگر و خبرنگار محبوب صداوسیمای مرکز بوشهر؛

پیام تسلیت معاون امور استان‌های رسانه ملی

مشاهده ۶۸۵
۱۴۰۱/۱۲/۱۴- ۱۱:۴۲
تعداد بازدید:685

حسن عابدینی، معاون امور استان‌های رسانه ملی، در پیامی درگذشت ناگهانی و عروج ملکوتی گزارشگر و خبرنگار محبوب صداوسیمای مرکز بوشهر، حسین دهقان را به همکاران محترم آن مرکز و خانواده شریف آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر حسن عابدینی در این پیام، که همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، منتشر شده، تلاش و کوشش آن جوان انقلابی را در سفر به شهرستان‌ها و دیدار با مردم شریف آنجا و انعکاس توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی در ارائه خدمات شایسته به مردم غیور و همیشه در صحنه استان بوشهر در رسانه ملی را مجاهدت فی سبیل الله نامید و اجر این قبیل زحمات و تلاش های صادقانه را با حضرت باریتعالی و خداوند اَرحَمُ الّراحِمین دانست.

 در این پیام آمده است: 
  «وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ و َرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّه .

 هجرت غمبارِ خبرنگار صادق، آقای حسین دهقان، اندوهی جانکاه را بر قلب یکایک ما نهاد. غمی‌که مرهمی‌برای آن متصوّر نیست. برادری که روایتگر صادقی برای رسانه ملی و مردم بود. همکاری خستگی ناپذیر، که با قلم و زبان خویش، همواره در مسیر گسترش پیام حق و حقیقت در نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت می‌کرد. خاضعانه از درگاه خداوند متعال برای آن هنرمند ارجمند، غفران الهی و برای بازماندگان بویژه همسر و فرزندانش صبر جمیل آرزومندیم .  حسن عابدینی»

 گفتنی است حسین دهقان خبرنگار اعزامی از صداوسیمای مرکز بوشهر  در پایان دومین سفر ریاست محترم جمهور و هیأت وزیران دولت سیزدهم به استان بوشهر در روزهای پنج شنبه و جمعه، 11 و 12 اسفندماه جاری و ملاقات آنها با مردم شهید پرور، انقلابی و تاریخ ساز سرزمین رئیسعلی دلواری و غیور مردان دلیران تنگستان، و پس از گزارش سفر ریاست محترم جمهور، پنجشنبه شب در مسیر بازگشت از شهرستان جم به بوشهر و پس از اجرای برنامه یادواره شهدای این شهر، در حوالی روستای گادوی شهر اهرم  بر اثر سانحه  رانندگی آسمانی شد.

 دیپلم افتخار، چکاوک سیمین و میکروفن طلایی مجری برتر صحنه کشور در هشتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه کشور در مشهد مقدس در سال ۱۳۹۷ و دریافت عنوان خبرنگار برتر در جشنواره رسانه‌ای "ابوذر" از جمله افتخارات این مجری توانمند صداوسیمای بوشهر بود.

حسین دهقان متولد سال ۱۳۶۸ و اهل شهرستان دشتستان و دارای دو فرزند بود که در نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه اشتغال داشت و به صورت پاره وقت با صداوسیمای مرکز بوشهر همکاری می‌کرد.

همچنین امین فرامرزی، خواننده هم استانی از دیگر هنرمندان به نام استان بوشهر نیز او را همراهی می‌کرد که هم‌اکنون در بیمارستان شهر خورموج تحت مداوا قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امتیاز شما