امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

تولیدات باید برمبنای پژوهش باشد

مشاهده ۱۶۸
۱۴۰۱/۰۹/۲۹- ۱۱:۰۸

همزمان با هفته پژوهش همکاران واحد پژوهش مرکز گلستان با مدیر کل دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این مراسم مدیر کل صداوسیمای گلستان، ضمن تقدیر از فعالیت های همکاران واحد پژوهش، تحقیق وپژوهش را شالوده اصلی و مهم برنامه سازی دانست و افزود: تحقیق و پژوهش موتور محرکه توسعه در هر کشوری است و پژوهش پشتیبانی فکری برنامه سازان است که هر اندازه که این موضوع تقویت شود برنامه‌ها پربارتر خواهند شد.

شکری نیا با اشاره به اهمیت نتایج نظرسنجی گفت: نتایج افکارسنجی مخاطبان رسانه استانی همواره در تصمیم گیریهای کلان مرکز در حوزه برنامه سازی تأثیرگذار می‌باشد و این موضوع مهم می‌بایست همیشه مدنظر همکاران این حوزه باشد و پژوهش‌های عملیاتی و کاربردی می‌تواند پاسخگوی نیازمندی‌های مخاطبان باشد به شرط آن که از نتایج و ثمرات آن به بهترین شکل استفاده شود.

وی با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن، گفت: سربازان رسانه ملی باید با داشتن مطالعه زیاد و همدلی، راهکارهای مناسبی برای خنثی کردن توطئه دشمن ارائه کنند.

مدیر واحد آموزش و پژوهش مرکز ضمن تشکر از حمایت های مدیر کل و همراهی همکاران این واحد عملکرد پژوهشگران این واحد را رضایت بخش ارزیابی کرد وگفت: در حال حاضر 5 طرح مصوب پژوهشی در دست اقدام است.

در ادامه شریعتی فرد افزود:  به مناسبت این هفته  نمایشگاه توانمندی‌ها و فعالیتهای علمی و پژوهشی شامل پایان نامه‌ها و تحقیقات حوزه پژوهش با بیش از 80 جلد پژوهش شامل تحقیقات میدانی، کتابخانه ای، برنامه ای و ... در ساختمان مدیر کل مرکز به مدت یک هفته بر پا شده است.

در پایان نیز از ام کلثوم دهقان و محمدجواد محمدی پارسا که به عنوان پژوهشگران برتر در بین دستگاه‌های اجرایی استان انتخاب شده بودند با اهداء لوح قدردانی شد.

همچنین مدیر کل صدا و سیمای گلستان از نمایشگاه توانمندی‌ها و فعالیتهای علمی و پژوهشی مرکز بازدید کرد.

امتیاز شما