امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

مرکز قم یار رسانه‌ای بسیج در جهاد تبیین

مشاهده ۱۸۴
۱۴۰۱/۰۹/۲۸- ۰۹:۰۶

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم در دیدار با نمایندگان بسیج اقشار استان بر برنامه ریزی برای معرفی خدمات بسیج به مردم از طریق رسانه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دیدار صمیمی حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم با نمایندگان بسیج اقشار استان قم برگزار شد.

در این دیدار که با حضور سردار کبیری پور جانشین فرمانده سپاه استان قم برگزار شد گزارشی از فعالیت های اقشار بسیج در محلات و شهرستان‌های استان قم از جمله فعالیت‌های اقتصادی در راستای اقتصاد مقاومتی، فعالیت های تبیینی و فرهنگی و اقدامات جهادی برای خدمت رسانی به مناطق و اقشار کم درآمد ارائه شد.

حجت الاسلام لطفی نیاسر در این دیدار با ارائه گزارشی از پوشش رسانه‌ای کمک رسانی بسیجیان به مردم در قرارگاه‌های سازندگی ومحرومیت زدایی، بر برنامه ریزی برای معرفی پایگاه‌های مقاومت تراز انقلاب اسلامی و تشریح فعالیت‌های آنان در غالب مستند و گزارش خبری تاکید کرد.

وی با اشاره به این موضوع که امروز ماموریت اصلی بسیج و رسانه ملی جهاد تبیین برای مقابله با یک جنگ ترکیبی از سوی دشمنان ماست، تصریح کرد: بسیج باید بومی‌شود و برای حل مشکلات در استان راه‌حل پیدا کند، لذا یکی از درخواست‌های ما از بسیج اقشار ارائه راه‌حل مناسب است. رسانه‌ هم بر همین اساس اقدام به انعکاس فعالیت‌ها و مشکل‌گشایی‌های بسیج در استان می‌پردازد.

تصاویر

امتیاز شما