امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

نقش بی بدیل رسانه ملی در امید آفرینی جامعه و مقابله با رسانه‌های غربی

مشاهده ۲۵۱
۱۴۰۱/۰۶/۰۲- ۱۰:۵۶

سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوای استان به همراه معاونین خود به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار با حضور در صدا و سیمای گلستان با دکتر منتظرحجت مدیر کل صدا و سیمای استان دیدار و از معاونت خبر مرکز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صدا و سیما در این دیدار امید آفرینی در دل مردم، مطالبه با منطق، احقاق حقوق مظلومان و تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی را از جمله رسالت های رسانه ملی عنوان کرد.
دکتر منتظر حجت در ادامه افزود: رسالت صدا وسیما در این پیچ تاریخی از گذشته حساس تر شده و باید امید و انگیزه تلاش را در جامعه شکوفا کنیم و فعالیت خبرنگاران در دوران انقلاب و دفاع مقدس تکرار نشدنی و گنجینه ای است که باید به عنوان تاریخ شفاهی برای نسل های آینده و فعالان عرصه اطلاع رسانی و خبر مورد استفاده قرار گیرد.
وی تاکید کرد: هر چند با همه تلاش های دشمنان قسم خورده انقلاب این مردم با همت بالای خود در مقابل آنها ایستاده اند ولی در این برهه تاریخی باید نشان دهیم که همچنان پای انقلاب خود ایستاده ایم و با وجود رقبای زیاد اعتبار رسانه ملی پابرجاست و این رسانه مردم پسند اثرگذاری‌های بی بدیل در جامعه دارد.
دکتر منتظر حجت تهیه و پخش برنامه‌های متنوع، جلب رضایت مخاطبان، پیگیری مطالبات مردم و فرهنگ سازی را از اولویت کار مجاهدانه رسانه به ویژه خبرنگاران عنوان کرد.
وی، تسلط به بحث خبر و تلاش در عرصه‌های مختلف، بردباری و شجاعت را از دیگر ویژگی‌های اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران صدا و سیما برشمرد و افزود: انتقال اطلاعات و اخبار صحیح به مخاطبین در سراسر دنیا، کشور و استان از رسالت‌های خبرنگاران است.
در این دیدار فرمانده سپاه نینوا استان ضمن قدردانی از تلاش های مجاهدانه مدیر کل صدا و سیما در عرصه خبر و اطلاع رسانی گفت: رسانه ملی در خط مقدم مقابله با جنگ رسانه ایی غرب هست و خبرنگاران به عنوان رزمندگان خط مقدم جنگ نرم می توانند با آگاه سازی و هوشیار کردن مردم نقش مهمی در شکست برنامه‌های رسانه ای دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کنند.
سردار ملک شاهکوهی در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی در معرض انواع هجمه‌ها و جنگ نرم جهانی قرار دارد، گفت: انصافاً صداوسیما توانست با عملکرد خود، در برابر این همجمه‌ها سربلند بیرون بیاید.
وی به امپراطوری رسانه ای غرب اشاره کرد و افزود: چهل و سه سال است که امپراطوری رسانه ای غرب به جهان حاکم است، آنها به بشریت دروغ گفتند و کل بشریت به دنبال حرف حق است و امروز به دنبال رسانه ای هستند که فریاد مردم آزادی خواه جهان باشند.
فرمانده سپاه نینوا در پایان به مناسبت روز خبرنگار با حضور در معاونت خبرصداوسیمای مرکز گلستان از تلاش مدیران، سردبیران، خبرنگاران و عوامل خبر تجلیل کرد.

امتیاز شما