امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تجلی فجر تا فجر در قاب رنگی رسانه ملی

مشاهده ۲۲۷
۱۴۰۱/۰۶/۰۲- ۱۰:۵۳

محمدی رئیس ستاد اقامه نماز استان گلستان با حضور در صدا و سیمای استان با دکترمنتظرحجت مدیرکل مرکز در راستای هماهنگی اجرا و تبلیغات جشنواره فجر تا فجر دیدار و گفتگو کرد.

تجلی فجر تا فجر در قاب رنگی رسانه ملی، مدیرکل صدا و سیما و مسئول کمیته اطلاع رسانی جشنواره در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت بسیار بالای پرداختن به موضوع نماز و وظیفه ذاتی تمامی دستگاه‌های اجرایی به این فریضه مهم افزود: اطلاع رسانی رادیویی و تلویزیونی جشنواره فجر تا فجر در دستور کار رسانه ملی قرار دارد.
دکترمنتظر حجت در ادامه سخنانش ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص جشنواره، از آمادگی آن دستگاه به منظور پوشش جامع در خصوص اطلاع رسانی دقیق و مطلوب جشنواره خبر داد.
وی افزود: بعد تبلیغاتی جشنواره می‌تواند بسیار گسترده تر باشد و این مستلزم همکاری دیگر دستگاه‌هایی است که می‌توانند ما را در این امر یاری کنند و استفاده از ظرفیت هنر در ترویج و توسعه فرهنگ نماز تاثیر به سزایی در اقشار مختلف بویژه جوانان خواهد داشت.
در ادامه مدیر ستاد اقامه نمازاستان ضمن قدردانی از تلاش های مدیر کل صدا و سیما در خصوص ترویج نماز در استان با اشاره به ظرفیت تبلیغاتی صدا و سیما گفت: صدا و سیما با عنایت به رسالت ذاتی خود در بعد رسانه، می‌بایست ابعاد مختلف جشنواره را پوشش دهد و خواستار تشکیل جلسات تخصصی در خصوص پوشش خبری و تبلیغاتی جشنواره در سطح استان شد.
محمدی گفت: اطلاع رسانی برنامه‌های جشنواره از طرف صدا و سیما در سطح استان و عملی کردن برنامه‌ها از اهم فعالیت ها می‌باشد.
وی با اشاره به اهداف جشنواره، هدف از برپایی جشنواره سراسری فجر تا فجر نماز را معرفی جوانان جویای نام در این عرصه عنوان کرد و گفت: با تشکیل این جشنواره به دنبال شناسایی و استفاده از ظرفیت جوانان جویای نامی هستیم که اهتمام ویژه ای به امر نماز دارند و برای رسیدن به این منظور گام اول و مهم این است که اطلاع رسانی دقیق و به موقع به مخاطبین جشنواره داشته باشیم که این وظیفه مهم به عهده کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی است و تاکنون صدا و سیما به این امر خطیر خوب عمل کرده است.
جشنواره فجر تا فجر با محوریت نماز در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

امتیاز شما