امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

اهدای پرچم مسجد مقدس جمکران به رسانه ملی

مشاهده ۴۹۵
۱۴۰۱/۰۴/۱۱- ۱۲:۳۴

به پاس تلاش برای ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار و انعکاس گسترده جشن‌های نیمه شعبان، پرچم متبرک مسجد مقدس جمکران توسط تولیت این مسجد به صدا و سیمای مرکز قم به نمایندگی از رسانه ملی اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  حجت الاسلام رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در دیدار با مدیر کل و جمعی از معاونین و مدیران صدا و سیمای مرکز قم از فعالیت‌های رسانه ملی به ویژه مرکز قم در ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار تقدیر کرد.

وی با تجلیل از خدمات ارزنده صدا و سیمای مرکز قم و رسانه ملی در انعکاس جشن‌های نیمه شعبان و تجمع بزرگ خانوادگی «سلام فرمانده» در مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: خدمت رسانی به انبوه زائران این پایگاه عظیم تشیع، گامی ارزشمند در راه معرفت و انس بیش از پیش جامعه به ویژه نسل جوان نسبت به حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف به شمار می‌آید.

حجت الاسلام رحیمیان با تاکید بر نقش پر رنگ رسانه در آگاهی و آمادگی مردم برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت، رسانه ملی را خادم مسجد مقدس جمکران خواند و گفت: در استمرار این حرکت الهی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی ارواحنا فداه از درگاه خداوند برای شما خادمان رسانه‌ای مسجد مقدس جمکران توفیقات روز افزون مسئلت دارم.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیر کل و معاونین و مدیران صدا و سیمای مرکز قم گزارشی از فعالیت‌های برنامه سازی و انعکاس برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در ایام شعبان، رمضان و پویش ملی «سلام فرمانده» در شبکه‌های مختلف ملی و استانی را ارائه کردند و آمادگی خود را برای پوشش کامل برنامه‌های ایام عزاداری شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام را نیز اعلام کردند.

در پایان این دیدار تولیت مسجد مقدس جمکران، لوح تقدیر و پرچم متبرک مسجد مقدس جمکران با نقش «یا لثارات الحسین علیه السلام» را به پاس تلاش برای ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار و انعکاس گسترده جشن‌های نیمه شعبان و پویش «سلام فرمانده» به نمایندگی از رسانه ملی به صدا و سیمای مرکز قم اهدا کرد.

امتیاز شما