امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

باید به سمت تولید محتوای جذاب حرکت کرد

مشاهده ۲۷۷
۱۴۰۱/۰۴/۱۱- ۱۱:۴۴

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا برته مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه و هیات همراه با حضور در صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی با مهندس مجرد مدیرکل دیدار و در خصوص مسائل مختلف رسانه ای بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان غربی دراین دیدار با بیان اینکه باید به سمت تولید محتوای جذاب حرکت کرد، گفت: باید عقب ماندگی در حوزه تبلیغات را با استفاده از ظرفیت رسانه ای برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف استفاده کرد.

وی با بیان اینکه باید به سمت کار آفندی برویم، اظهار کرد: متاسفانه در اکثر مواقع در حالت  پدافندی هستیم در حالی که باید در اکثر مواقع در حالت آفندی باشیم.  مجرد با اشاره به شبهه افکنی‌های دشمنان و تلاش برای آسیب زدن به اعتقادات، تصریح کرد: با تشکیل تیم های مجرب در فضای مجازی و رسانه ای باید به شبهات پاسخ داد و از حالت انفعالی خارج شد.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به حوزه علمیه و از بین بردن اثرگذاری حوزه علمیه هستند، افزود: دشمنان این کار را بویژه در بین نسل جوان دنبال می‌کنند. مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان غربی در پایان با تاکید بر استفاده از الگوها و ایده‌های جذاب در امر تبلیغ در جامعه، تصریح کرد: باید در زمینه تولید محتوا در فضای مجازی و رسانه ای که یک ضرورت است، گام برداشت و در این راستا از طلاب در این زمینه حمایت می‌کنیم. در ادامه این دیدار حجت الاسلام محمدرضا برته  مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه از تلاشها و فعالیت های رسانه ای و تبلیغاتی صداوسیمای استان در آگاهی بخشی و نشر معارف اسلامی قدردانی کرد.

امتیاز شما