امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
رییس رسانه ملی در بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران :
رییس رسانه ملی در بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران :

رسانه ملی با همه ظرفیت خود نمایشگاه کتاب را پوشش می دهد

مشاهده ۱۹۰
۱۴۰۱/۰۲/۲۴- ۲۲:۰۲
تعداد بازدید:190

رییس رسانه ملی امروز، شنبه، از سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی در نمایشگاه بین المللی کتاب در مصلی تهران در دیدار با یاسر احمد وند معاون فرهنگی و هنری وزارت ارشاد و رییس نمایشگاه کتاب با اشاره به تلاش رسانه ملی برای پوشش رسانه ای نمایشگاه گفت : صدا و سیما با همه ظرفیت خود در کنار این رویداد بزرگ فرهنگی است . 
وی گفت : صدا و سیما در روزهای گذشته هم با پوشش رسانه ای قابل توجه از نمایشگاه در کنار این رویداد بزرگ فرهنگی بوده است . با این همه ظرفیت تولید محتوا بالاست و می توانیم برنامه‌های زیادی از این رویداد بزرگ فرهنگی تولید کنیم. جبلی افزود : در آینده با یک گروه تخصصی می توان ظرفیت های موجود در نمایشگاه را بررسی کرد و بازخورد آن را در رسانه ملی دید.
رئیس رسانه ملی ادامه داد: اکنون همه شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی با تمام ظرفیت برای معرفی اندیشمندان و پدید آورندگان آثار هنری و ادبی و ناشران هستند . آنتن رسانه ملی با اختصاص برنامه‌های ویژه در تلاش برای پوشش کامل رسانه ای این رویداد بزرگ فرهنگی است .
جبلی نمایشگاه کتاب را اقدامی در جهت ایجاد آشتی بین جامعه و کتاب توصیف کرد و با اشاره به استقبال مردمی از نمایشگاه، پس از دو سال وقفه آن را نشانه آگاهی مردم از اهمیت سلامت روان دارد .                             

رئیس رسانه ملی در بازدید از انتشارات سروش نیز این انتشارات را یکی از افتخارات سازمان صدا و سیما دانست و گفت: انتشارات سروش نقش مهمی در اعتلای رسانه‌های مکتوب داشته است . جبلی افزود: انتشارات سروش با مکتوبات خود در حوزه‌های دانش رسانه توانسته توانمندی رسانه‌های مکتوب را افزایش دهد. رئیس رسانه ملی گفت : انتشارات سروش در دوره مدیریت جدید در حال پیشی گرفتن از بسیاری از رسانه‌های مکتوب است و ما نیز به عنوان خادم رسانه همراه این انتشارات هستیم.        جبلی در ابتدای ورود به نمایشگاه کتاب تهران از غرفه ناشران دفاع مقدس بازدید به عمل آورد. رئیس رسانه ملی همچنین از غرفه مکتب حاج قاسم و غرفه‌های خبرگزاری‌های ایرنا و فارس و غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی‌ بازدید کرد .

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به دو صورت حضوری و مجازی از ۲۱ اردیبهشت آغاز شده و تا ۳۱ اردیبهشت ادامه دارد.
علاقمندان به استفاده از نمایشگاه مجازی کتاب می توانند از طریق آدرس www.book.icfi.ir از نمایشگاه بازدید کنند.
همچنین مخاطبان می توانند با مراجعه به ادرس ketab.ir کتاب های مورد نیاز خود را سفارش دهند .

تصاویر

امتیاز شما