امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

روایت نیم قرن خاطره با محمد صالح علا در «پرنیان صدا»

مشاهده ۲۱۶
۱۴۰۰/۱۰/۰۸- ۱۱:۱۳

دوازدهمین قسمت از برنامه تلویزیونی «پرنیان صدا» جمعه 10دی‌، با حضور استاد محمد صالح علا، شاعر، نویسنده، کارگردان، هنرپیشه، مجری و ترانه‌سرای پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه مخاطبان، گفت و گوی صمیمانه استاد صالح علا را درباره نیم قرن زندگی‌اش با رادیو مشاهده می‌کنند.
اجرای هنرمندانه نمایشنامه طنز با عنوان «حاشیه نرو» به همت زنده‌یادان عزت‌الله مقبلی و احمد قدکچیان از بخش‌های دیگر این قسمت از «پرنیان صدا» است که تقدیم بینندگان می‌شود.
در برنامه پیش رو «پرنیان صدا» این هفته، با اجرای آهنگ «نفتی جون بیا نفتمو بیار» سروده استاد محمد حاجی حسینی و خوانندگی علیرضا جاویدنیا و گروه کر صبح جمعه، خاطرات سال‌های اولیه انقلاب و ارج و قربی که شعبه‌های نفت هر محل برای توزیع نفت‌های سهمیه بندی شده داشتند مرور می‌شود.
همچنین در این برنامه، دکلمه شعر «ای رئیسان» با اجرای حسین امیرفضلی و پخش لطیفه‌های نمایشی با هنرمندی حمید قنبری، خانم مورین، منوچهر نوذری، رحیم بقایی و یاد تهران قدیم و درددل های کارگران ساختمانی با اجرای ترانه سنتی و قدیمی «شب‌های گلوبندک» و با تلاش رسول نجفیان روی آنتن می رود.
اجرای مسابقه جدید «صدای ماندگار»، اعلام برندگان مسابقه قبلی و پاسخ صحیح آن از بخش‌های جذاب دوازدهمین قسمت از مجموعه تلویزیونی «پرنیان صدا» است که تقدیم مخاطبان می‌شود.
برنامه «پرنیان صدا» به تهیه کنندگی سعید توکل کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیماست که جمعه هر هفته ساعت 20 به مدت 45 دقیقه به نمایش در می آید.

امتیاز شما