امروز دوشنبه  ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه های یلدایی را در بام ایران ببینید

مشاهده ۱۵۹
۱۴۰۰/۰۹/۲۸- ۱۲:۲۰

صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در شب یلدا با برنامه های متنوعی این شب را برای مخاطبانش به یاد ماندنی تر می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه جهان بین در شب یلدا برنامه «شوچله» را پخش می‌کند. شاهنامه خوانی، اجرای موسیقی زنده، دعوت از یک پرستار و مدافع سلامت، گفت و گوی کارشناسی و صحبت پیرامون بلندترین شب سال، نمایش جذاب مش نوروز، غضنفر و شوکت با هنرمندی محسن‌هادیپور، مهدی رزازی و لیلا بیننده، گزارش های شاد مردمی، موسیقی تصویر از بخش های دیدنی «شوچله» است که در یک استودیو و فضایی کاملاً  سنتی تقدیم بینندگان می‌شود.

این برنامه در سیمای جهان بین به تهیه کنندگی و کارگردانی رضا قاضی، اجرای وحید علیدادی و مینا حیدری از ساعت 21 تا 22:30 روی آنتن می رود.

همچنین برنامه رادیویی «شوچله» در صدای جهان بین به تهیه کنندگی مهشید موسویان، گویندگی فرزین مظفری و گزارشگری مجید عالی پور از ساعت 20 تا 22 تقدیم شنوندگان می‌شود که گزارش های مردمی و گفت و گو با موضوع دورهمی‌های یلدایی، نمایش های کوتاه طنز و شنیدنی، شاهنامه‌خوانی، فال حافظ، ارتباط با خوانندگان ‌استانی و ...  از دیگر بخش های متنوع این برنامه رادیویی است.

معاونت خبر هم با تهیه گزارشی با موضوع شب یلدا و آداب و رسوم مردم استان و پخش از بخش های خبری محلی رادیویی و تلویزیونی و ارسال به تهران، تولید چهار گزارش از کمک های خیّران برای شب یلدا در شهرستان‌های ده گانه استان، پوشش و اطلاع رسانی برنامه‌های نظارت بر بازار، تهیه و تنظیم خبر مکتوب و انتشار در سایت خبرگزاری صدا و سیما، انتشار و بارگذاری تمامی محتواهای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان‌ها  و... به استقبال این شب می رود.

همچنین معاونت فضای مجازی صدا و سیمای اترک با تولید ویدئو کست، موشن گرافیک، پوستر، کلیپ، گزارش، بارگذاری محتواهای مجازی و اطلاع رسانی در کانال باشگاه مخاطبان جهان بین(تلگرام، سروش و سایت مرکز) و انتشار محتواهای مرتبط در آپارات، در شب یلدا همراه هم استانی‌هاست.

امتیاز شما