امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

واکاوی مسیر دموکرات‎ها برای انتخابات سال 2020 آمریکا در پرس تی وی

مشاهده ۸۱۱
۱۳۹۸/۰۳/۲۵- ۱۳:۴۵

برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی به بررسی مسیر دموکرات‎ها برای انتخابات سال 2020 آمریکا و همچنین مروری بر توافق ترامپ با مکزیک درخصوص مهاجران می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه‎کنندگی عاطفه سادات دربندی با اشاره به نامزدی جو بایدن برای انتخابات سال آینده میلادی به عنوان گام بزرگ دموکرات‎ها برای پیروزی بر جمهوری خواهان به بررسی شانس بالای بایدن برای شکست دادن ترامپ می‎پردازد و نامزدی دیگر چهره‌های سیاسی از حزب دموکرات همانند برنی سندرز و بررسی موقعیت آن‎ها در انتخابات پیش رو را به بحث و گفت‎وگو قرار می‎دهد.
این برنامه که میزبان مایلز هونیگ تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال اجتماعی آمریکایی است در ادامه به واکاوی چالش‎های دموکرات‎ها برای پیروزی بر دونالد ترامپ خواهد پرداخت و مسائلی همچون تعدد نامزدهای انتخاباتی در میان دموکرات‎ها و تاثیر آن بر نتیجه انتخابات، رابطه میان سوسیالیسم‎ها و حزب دموکرات در آمریکا و تاثیر جنبه سوسیالیستی حزب بر انتخابات سال 2020، واکاوی اقدامات حزب جمهوری خواه برای ماندن در قدرت و پیروزی ترامپ در انتخابات 2020 و همچنین چالش‎های پیش روی ترامپ در مواجهه با حزب خود یعنی حزب جمهوری خواه را  نقد و تبادل نظر می‎کند.
همچنین در بخش دیگر برنامه «ما مردم» ضمن اشاره به توافق اخیر آمریکا با دولت مکزیک درخصوص مهاجران و مرز مشترک میان این دو کشور، لغو تعرفه‌های تجاری تنبیهی علیه مکزیک از سوی ترامپ و تعهد مکزیک در زمینه اتخاذ تدابیر سخت‎گیرانه برای ممانعت از مهاجرت‎های غیرقانونی بحث و بررسی می‎شود.
نگاهی به واکنش‎های کنگره آمریکا نسبت به این تصمیم ترامپ و واکاوی سیاست‎های تهدیدآمیز ترامپ در قبال کشورهای مختلف جهان از جمله کشورهای همسایه آمریکا از جمله محورهایی است که در این زمینه با حضور دکتر جرالد هورن نویسنده و مورخ آمریکایی نقد و بررسی خواهد شد.
«ما مردم» به تهیه‎کنندگی عاطفه سادات دربندی، شنبه 25 خرداد، ساعت 21 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:05 بامداد، 8 و 19 و سه‎شنبه ساعت 4 به روی آنتن خواهد رفت.

امتیاز شما