امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاهی اقتصادی به هنر در برنامه «از درآمد تا هنر»

مشاهده ۷۰۸
۱۳۹۸/۰۳/۱۹- ۱۵:۳۲

«از درآمد تا هنر» عنوان برنامه جدید شبکه چهار سیما است که نگاهی اقتصادی به هنرو وضعیت هنرمندان در رشته‌های مختلف هنری دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «از درآمد تا هنر» قصد دارد به سوالاتی همچون: آیا هنر تامین‎ کننده معاش هنرمندان و خانواده‌های آن‎‏هاست؟ و نظیر آن در طی 10 قسمت پاسخ دهد و در کنار این پرسش‎ها، مقوله حمایت‎های دولتی و بخش خصوصی، قانون کپی رایت و وضعیت درآمدی هنرمندان و غیره با حضور کارشناسان در برنامه نیز بررسی می‎شود.
در هر قسمت با حدود 10 کارشناس در رشته‌های مختلف تئاتر، موسیقی، سینما، تجسمی و چاپ و نشر گفت‎وگو می‌شود. شهرام کرمی مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی، محمود فرهنگ مدیر و کارشناس تئاتر، امیرحسین شفیعی کارگردان و تهیه‎کننده تئاتر، دکتر محمدرضا چراغعلی آهنگساز، حسن توکلی نیا تهیه‎کننده سینما، عباس رافعی کارگردان سینما، دکتر حسن ریاحی آهنگساز و کارشناس موسیقی، داریوش پیرنیاکان کارشناس موسیقی و ... از جمله چهره‌هایی هستند که در این برنامه با آن‎ها صحبت شده است. در این برنامه که پخش آن از شب گذشته 18 خرداد ماه آغاز شده است هر موضوع در دو قسمت بررسی می‎شود و در ادامه شب گذشته، امشب یکشنبه 19 خرداد، نیز با اهالی تئاتر در خصوص وضعیت هنرمندان تئاتری گفت‎وگو می‌شود. شهرام کرمی، اتابک نادری، امیرحسین شفیعی، ابراهیم گله‎دار زاده، محمودفرهنگ، سهراب سمیعی، حسین فرخی و محمد عمروآبادی کارشناسان قسمت دوم برنامه « از درآمد تا هنر» هستند.
«از درآمد تا هنر» به تهیه‎کنندگی ابوالفضل صادقی و کارگردانی حمیدرضا صفار محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21 پخش می‌شود.

امتیاز شما