امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس گسترده راهپیمایی روز قدس سراسر کشور در قاب شبکه «شما»

مشاهده ۲۸۰
۱۳۹۸/۰۳/۱۱- ۰۹:۱۰

تصاویر ارسالی راهپیمایی روز قدس از مراکز 33 گانه استان‌های صداوسیما، در قاب‌های گوناگون و طی فواصل زمانی مختلف به صورت زنده از شبکه «شما» پخش شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه تلویزیونی هم‎زمان با روز آخرین جمعه ماه رمضان، اقدام به تولید و پخش گزارش‌های متعدد با موضوع حضور گسترده مردمی در راهپیمایی روز قدس کرد.

بر این اساس شبکه «شما» از ساعت 9:30 تا 13:30، 240 دقیقه تصاویر راهپیمایی در شهرهای مختلف را به تصویر کشید که شامل تصاویر تک قاب، دو قاب، چهار قاب و سی و دو قاب بود. 

مراکز خراسان رضوی، کردستان، مهاباد، اصفهان، قم، گلستان، گیلان، کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، فارس، بوشهر، زنجان، مرکزی، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، سمنان، لرستان، خوزستان، آبادان، کیش، یزد، البرز، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، خلیج فارس، مازندران، قزوین و ایلام، تصاویری از حضور گسترده مردمی در راهپیمایی روز قدس را به مرکز ارسال کردند و این تصاویر و فیلم‌ها به صورت قاب‌های تکی، دو تایی، سه تایی و چهارتایی در فواصل زمانی گوناگون از شبکه «شما» پخش شدند.

گفتنی است: برخی از مراکز در چند نوبت ارسال به پخش تصاویر راهپیمایی کردند و فیلم‌های ارسالی گاه به صورت تک قاب و گاه همراه با چند مرکز دیگر، روی آنتن شبکه شما رفت همچنین در کنار تصاویر استان‌ها، حضور مردم تهران در راهپیمایی روز قدس هم در برخی از قاب‌ها به نمایش درآمد.

امتیاز شما