امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تله فیلم "نبض نگاه"را در شبکه گلستان ببینید

مشاهده ۱۷۸۳
۱۳۹۸/۰۳/۰۹- ۱۴:۳۳

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «نبض نگاه» به سفارش سیمای استان‌ها در صداوسیمای مرکز گلستان در حال تولید است، تا 20 خرداد ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این فیلم به تهیه‎کنندگی داریوش منتظری و کارگردانی سید مجتبی اسدی‎پور با نگاهی به معضلات اجتماعی و نگاه جامعه به بانوان بیوه این سرزمین و ایثارگری مادرانه می‎پردازد؛ موضوعی که شاید خیلی از بانوان مان درگیر این حواشی باشند.

«نبض نگاه» داستان بیوه زنی به نام سیمین است که برای نجات فرزندش (نوید) که در حادثه تصادف ناخواسته به زندان افتاده، مجبور می‌شود قتل دنیا زن دوم کمالی را به گردن بگیرد تا کمالی دیه 600 میلیونی نوید را بپردازد و او را آزاد کند و نوید بعد از آزادی با کمک نگین (دختر کمالی) به دنبال آزاد کردن مادرش می رود و ادامه داستان ...

تله فیلم «نبض نگاه» با حضور هنرمندان ملی و استانی قرار است در شبکه استانی و شبکه‌های سراسری به نمایش درآید.
فاطمه گودرزی، حشمت آرمیده، رحمان مقدم، صادق یزدانی، پریا حیدری، عباس قاسمی، حمیدرضا زرگرانی و رقیه اسلانی و ... از جمله هنرمندانی هستند که در این تله فیلم ایفای نقش می‌کنند.

نویسنده تله فیلم «نبض نگاه» مختار عبدالهی بر اساس طرحی از داریوش منتظری آن را نگاشته است.
مدیر تصویربرداری این اثر محمود کاملی، صدابردار جعفر علیان، طراح صحنه و لباس سید حامد مبردی، طراح گریم زینب اکبر پو، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز حسین ابراهیمی دستگردی، منشی صحنه مهلا معصومی نژاد، جانشین تولید علی رستمانی و مدیر تدارکات آن سیامک اسفندیاری است.

امتیاز شما