امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

پرسمان پیشرفت با حضور مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی

مشاهده ۳۳۰
۱۳۹۸/۰۲/۱۲- ۱۱:۵۱

در نشست پرسمان پیشرفت قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی دانشگاه‎های استان، بر لزوم بهره‎مندی از پتانسیل نیروهای جوان انقلابی جامعه به‎ویژه دانشگاه‎ها در رفع مشکلات تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مهندس مجرد مدیر کل صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی در این نشست با قدرشناسی از روحیه انقلابی و ارزشی دانشجویان بسیجی، دیدگاه دغدغه‎مند آنان نسبت به مسائل جامعه و پیگیری مطالبات و خواسته‌های رهبری را یکی از رویه‌های صحیح و راهگشا برای رفع نواقص و مشکلات در دستگاه‎ها بخصوص تولیدات رسانه استانی برشمرد.

مهندس مجرد تلاش جوانان بسیجی در تبیین مسائل اجتماعی و فرهنگی را ستود و خاطر نشان کرد: بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی جامعه در بخش‎های مختلف ریشه فرهنگی دارد و همه باید مقابل توطئه و اقدامات ضد فرهنگی نظام سلطه علیه کشورمان محکم و استوار ایستادگی کنیم.

جمعی از دانشجویان بسیجی حاضر در این نشست نیز دیدگاه‎ها، پرسش‎ها و پیشنهادات خود را در خصوص استفاده از توان جوانان بسیجی در برنامه‌ها، نقد جدی مسئولان، تبیین صریح گام دوم انقلاب، تولید برنامه‌های چالشی برای رفع مشکلات موجود، پوشش برنامه‌های جامعه دانشجویی بویژه جشنواره ققنوس مطرح کردند و مهندس مجرد مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی نیز در این نشست صمیمی مباحث مختلف مطرح شده را تشریح و به سوالات پاسخ داد.

امتیاز شما