امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

شروعی با نشاط

مشاهده ۳۶۸
۱۳۹۸/۰۱/۲۵- ۱۱:۵۲

فصل جدید برنامه «ورزش خراسان رضوی» در گروه ورزش سیمای خراسان رضوی روی آنتن می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه که با رویکرد آموزشی و تبینی تهیه می‌شود یکی از بومی‎ترین و قدیمی‌ترین برنامه‌های شبکه استانی خراسان رضوی  است. در فصل جدید این برنامه به اکثر فعالیت‌های ورزشی با رویکرد طرح و بحث مسائل ورزشی می‌پردازد و به کمک فضای مجازی برای ایجاد فضایی پر شور و نشاط امکان تعامل با مخاطب میسّر شده است.

همراه با قهرمانان و پیشکسوتان، میهمانان کارشناس ورزشی در رشته‌های گوناگون، بررسی وضعیّت و مسائل ورزش استان، بررسی فوتبال استان (تیم‌های لیگ برتر)، ورزش جوانان، گفت‎وگو با مسئولان و اهالی خبره ورزش، مسابقه و نظرسنجی، ارتباط تلفنی با خبرنگاران شهرستان‌ها، ورزش در هفته‌ای که گذشت، پخش عکس‌ها اتفاقات و رویدادهای مختلف ورزشی سطح استان ارسال شده توسط بینندگان و عکاسان ورزشی، همراه با رسانه‌های استان  ، مروری بر ورزش بانوان و ... از بخش‌های متنوع این برنامه است.

این برنامه جمعه‌ها به مدّت ۷۵ دقیقه پخش می‌شود و یکشنبه‌ها ساعت یک بامداد باز پخش می‌شود.

تهیه‌کنندگان «ورزش خراسان رضوی» مهدی داوری و آرمین رهبر،  تدوینگر علیّ شایگان، صدابرداران سعید علیزاده و علی امیری، تصویربرداران علی امیری و مجید حشمتی، گزارشگران آرمین رهبر و مهدی داوری و نویسندگان آن امیر رضاپور، مهدی رشکیانی و مهدی داوری هستند. اجرای برنامه برعهده مهدی داوری است.

امتیاز شما