امروز چهارشنبه  ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی واکنش‌ها به قرار دادن سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی خارجی

مشاهده ۷۸۵
۱۳۹۸/۰۱/۲۱- ۱۴:۱۱

در برنامه امشب « شبانه سیاسی » درباره اقدام «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی با کارشناس برنامه گفت‎وگو خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه گفت‎وگو محور «شبانه سیاسی» کانال کردی شبکه سحر، امشب درباره اقدام اخیر دولت آمریکا در قرار دادن سپاه جمهوری اسلامی ایران به عنوان نیروی تروریستی گفت‎وگو می‎شود.
در برنامه امشب «شبانه سیاسی» مجری برنامه، «رسول شیخ کانلو» درباره اقدام «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی با کارشناس برنامه گفت‎وگو می‎کند. ارزیابی از تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا برای قرار دادن نام سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی و هم‎زمانی اقدام آمریکا با انتخابات رژیم صهیونیستی و حمایت مطلق واشنگتن از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از جمله محورهایی است که مجری برنامه با کارشناس حاضر در استودیو و یعقوب حسینی کارشناسی که از طریق تماس تلفنی با وی ارتباط برقرار می‌شود، مطرح خواهد کرد. این برنامه همچنین به این می ‎پردازد که آمریکا در حالی سپاه را تروریست اعلام کرده که خود بارها در منطقه و کشورهایی عراق، سوریه و افغانستان و بسیاری کشورهای دیگر نیروی تروریستی تربیت کرده است تناقض رفتار و سیاست‌های دولت آمریکا در حمایت از مبارزه با گروه‌های تروریستی و اعلام نام سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران که بارها با تروریست‌ها جنگیده و مقابله کرده است، نیز تحلیل می‎شود. «شبانه سیاسی» با گویش کردی کرمانجی و به تهیه‎کنندگی رستم نادری، شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها در ساعت 21:30 به مدت 30 دقیقه از کانال کردی شبکه سحر پخش می‎شود و به بررسی رویدادهای سیاسی خاورمیانه و جهان می‎پردازد. تکرار این برنامه ساعت 1 و 4:15 بامداد و 11:30 دقیقه به وقت تهران خواهد بود.

امتیاز شما