امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس:
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس:

صداوسیما با اطلاع رسانی به موقع اخبار جعلی سیل را در فضای مجازی بی اثر کرد

مشاهده ۱۰۹۰
۱۳۹۸/۰۱/۱۰- ۱۹:۵۸
تعداد بازدید:1090

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی‌گفت: صدا و سیما با اطلاع رسانی به موقع و سریع، اخبار جعلی و فراگیر شده در فضای مجازی که باعث وحشت و نگرانی مردم شده را مدیریت و آنها را بی اثر کرد.

«قرجه طیار»  نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرگار روابط عمومی رسانه ملی گفت: از حماسه بی نظیری که کل مردم کشورمان برای کمک به سیل زدگان استان گلستان و شهرستانهای گنبد، اق قلا و گمیشان داشتند تشکر میکنم و همچنین  از مقام معظم رهبری که در اولین روز با اعزام نماینده ویژه خودشان به منطقه قوت قلبی برای مردم سیل زده بودند تشکر ویژه دارم.
وی ادامه داد: همچنین از صدا و سیما که با گزارش لحظه به لحظه این حادثه تلخ در استان و اطلاع رسانی از مشکلات سیل زدگان باعث ایجاد همدلی و وفاق ملی در تمام کشور شدند قدردانی میکنم و به عنوان نماینده مردم گنبد کاووس از این حماسه بی نظیر که مردم و مسئولین برای کمک به سیل زدگان خلق کردند تشکر می‌کنم.
این نماینده مجلس اظهارداشت: اطلاع رسانی و آموزش شرط اساسی است و صدا و سیما در این روزها با پوشش رسانه ای بحران سیل در استان‌های مختلف، و ارائه آموزش برای مواجهه شدن با سیل و حوادث غیرمترقبه مختلف، تاثیر خوب و مفیدی در بین مردم داشته است و این امر باعث شده که در استانهای گلستان خسارات جانی کمتری داشته باشیم.
وی افزود: شبکه‌های مختلف سیما و استان به صورت لحظه به لحظه اخبار وضعیت سیل زدگان و آب هوایی کشور را پوشش دادند و توانستند اعتماد و وفاق ملی را بین مردم و مسئولین بوجود آورند و همچنین شبکه‌های سیما  با زیرنویس‌های مربوط به سیل زدگان به بهترین شکل اطلاع‌رسانی کردند.
نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس گفت: صدا و سیما با اطلاع رسانی به موقع و سریع، اخبار جعلی و فراگیر شده در فضای مجازی که باعث وحشت و نگرانی  مردم شده را مدیریت کرد.
انتهای پیام/

امتیاز شما