امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

سریال‌ها و فیلم‌های جذاب از شبکه شما

مشاهده ۴۹۰
۱۳۹۷/۱۲/۲۶- ۱۰:۴۶

سریال‌ها و فیلم‌های جذاب ایرانی در ایام نوروز در ساعت‌های مختلف از شبکه شما روی آنتن می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سریال‌ها و فیلم‌های جذاب ایرانی در ایام نوروز از شبکه شما روی آنتن می‌رود.

سریال های «پدرام و پدربزرگ»،«شوق پرواز»، «آجی بال» و «قطعه گمشده» به ترتیب ساعت های 9، 11:45، 18 و 23 تقدیم بینندگان می‌شوند.

مخاطبان شبکه شما می توانند فیلم های تلویزیونی و سینمایی «دا ...آنا ...مادر»، «کوچه پشت کلانتری»، «سین هشتم»، «سین نهم»، «سین دهم»، «اشنوگل»، «بابابهار»، «بادیگارد»، «کفش‌های میرزا نوروز»، «ایستاده در غبار»، «خواستگار محترم»، «تحفه هند»، «پاکباخته»،«به روح پدرم»، «اخراجی‌ها 2»، «زاپاس»، «ناردون»، «قندون جهزیه» و «ماجرای نیمروز » را هر روز ساعت 15 تماشا کنند.

سریال «پدرام و پدربزرگ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید مهدی میرعابدینی، کاری از شبکه گلستان، با حضور جمشید جهانزاده، کاظم افرندنیا، احمدرضا اسعدی، رامتین خداپناهی، زهرا امامی و ... است که در ایام نوروز ساعت ۹ از شبکه شما پخش می‌شود. این سریال در ۱۳ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای به معرفی آیین‌ها و آداب و رسوم اقوام گلستانی می‌پردازد.

شبکه شما سریال «آجی بال» را نیز به زبان ترکی و با زیرنویس فارسی برای مخاطبان هر روز ساعت 18 پخش می‌کند. این سریال حکایت جوان ۳۰ ساله‌ای به نام بابک است که سودای شهرت و درآمد از طریق انتشار آلبوم موسیقی دارد، اما با بحران مالی خود و خانواده‌اش مواجه می‌شود. بابک نهرین، فاطمه شکری، سنا پورسعیدی، غلامرضا باقری‌توفیقی، زکیه کریمی، بهمن تقی‌پور، زیبا فرج‌اللهی بازیگر، نادر محمدپور ساعی‌ور نویسنده و تهیه‌کننده و قربانعلی طاهرفر کارگردان این سریال هستند.

برنامه « قطعه گمشده» کاری از مرکز سمنان، در ایام نوروز هر شب ساعت 23 و تکرار آن روز بعد ساعت 14 از شبکه شما پخش می‌شود. تهیه‌کننده این سریال حسین سنگسری، کارگردان روح‌الله فخروست و اسماعیل محرابی، سوگل طهماسبی، اردلان شجاع کاوه، آتش تقی پور، کامیارشکیبایی، مینا نوروزی فر و اشکان اشتیاق بازیگران آن هستند. این سریال روایت جوانی مبتکر به نام امیرعلی است که آرزوی ساخت یک ماشین را دارد و بخاطر وضع نامناسب مالی موفق نمی‌شود، اما در نهایت با حمایت خانواده و کمک مسئولان موفق می‌شود، خودرو را بسازد.

امتیاز شما