امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

از رقابت‌پذیری شرکت‌های تبلیغاتی تا مولفه‌های همگرایی در بحث اقتصاد بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب

مشاهده ۳۹۳
۱۳۹۷/۱۲/۱۴- ۱۵:۳۵

رادیو اقتصاد چهارشنبه 15 اسفند در برنامه‌های «رویش»، «ایستگاه نود و هشت»، «کالای ایرانی» و ... به مباحث رقابت‌پذیری شرکت‌های تبلیغاتی، مولفه‌های همگرایی در بحث اقتصاد بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «رویش» چهارشنبه 15 اسفند، مجید برقی کارشناس و مشاور مدیریت ارتباط با مشتری و علی شادلو کارشناس و مشاور حوزه گردشگری درباره بازاریابی خارجی خدمات گردشگری – بومگردی گفت‌وگو می‌کند. معرفی بهترین شیوه‌هاو ابزارها برای جذب گردشگر خارجی در حوزه بومگردی و برای جذب گردشگر خارجی و استمرار آن چه نکاتی را باید رعایت کرد؟ از دیگر موارد مطرح در برنامه است. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار به تهیه‌کنندگی مهرگان طور سوادکوهی ساعت 8 از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

در برنامه «ایستگاه نود و هشت» چهارشنبه 15 اسفند، کارشناسان و فعالین محیط زیست درباره اقدامات آسیب زننده به محیط زیست صحبت می‌کنند. برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 9 شنیده می‌شود.

در برنامه «کالای ایرانی» چهارشنبه مسئولین و دست اندرکاران درمورد اقدامات وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق شعار سال توضیحاتی خدمت شنوندگان عنوان می‌کنند. اقدامات انجام شده، ارزیابی اقدامات، برنامه‌های بعدی برای بیانیه فصل نو انقلاب و ... از دیگر محورهای برنامه است. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی حمیده رضاسلطانی ساعت 10 شنوندگان را همراهی می‌کند.

در برنامه «خوشه چین» 15 اسفند، باقر قرمزچشمه، مدیر گروه هیدرولوژی و توسعه آب پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری و محمد روغنی عضو هیئت علمی‌پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری درمورد استفاده از سطوح آبگیر در توسعه اراضی سطح شیب دار مطالبی را بیان می‌کنند. اهمیت استفاده از سطوح شیب دار در کشاورزی کشور، روش های استفاده از آب باران در اراضی شیب دار و ... از دیگر موضوعات برنامه است. برنامه «خوشه چین» کاری از گروه کشاورزی به تهیه‌کنندگی مهدی شیار ساعت 13:30 پخش می‌شود.

در برنامه «اقتصاد مجازی» فردا، دکتر حسین نوریخواه پژوهشگر تجارت الکترونیک و مدرس دانشگاه و مهندس محمد کاشی مشاور در فناوری اطلاعات و ارتباطات  درباره چالش‌های پیش روی درگاه‌های اینترنتی و نرم افزارهای تبلیغاتی مطالبی را بیان می‌کنند. نحوه شناخت تبلیغات کاذب و حقیقی، متولی نظارت بر عملکرد سایت‌ها و رصد تبلیغات اینترنتی، قوانین برخورد با متخلفان از سوی نهادهای مختلف دولتی و قضایی از دیگر محورهای برنامه است. برنامه «اقتصاد مجازی» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی مطهره مهرابی ساعت 14 روی آنتن می‌رود.

برنامه «چالش» چهارشنبه 15 اسفند به دلایل رکود شهرک‌های صنعتی اختصاص دارد. وضعیت فعلی شهرک های صنعتی، دلایل ایجاد رکود، راهکارهای رفع رکود و ... از دیگر محورهای برنامه است. برنامه «چالش» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه کنندگی حمیده رضاسلطانیساعت 16 شنیده می‌شود.

در برنامه «فولاد ایرانی» چهارشنبه، کاظم آخوندی رئیس واحد حمل مواد فولادسازی مجموعه صنعتی فولاد مبارکه و امیر گودرزی رئیس کنترل پروسس خط نورد گرم مجموعه صنعتی فولاد مبارکه درمورد چگونگی هیدرولیک شدن لوپر قفسه شماره 4 نورد گرم و استفاده از پساب تصویه شده واحد جنبی کوره‌های قوس در ریخته‌گری مداوم صحبت می‌کنند. برنامه «فولاد ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه کنندگی فرزانه صادقیان ساعت 16پخش می‌شود.

همچنین در برنامه «تدبیر» چهارشنبه 15 اسفند، دکتر حسین اشراقی کارشناس و مشاور کسب و کار، محمدعلی جم زاد کارآفرین حوزه تبلیغات و مصطفی بلادیان مدیریت بازرگانی و فعال بخش تبلیغات درمورد مسئله رقابت پذیری در حوزه شرکت های تبلیغاتی و رشد و توسعه شرکت های تبلیغاتی با یکدیگر گفتگو می‌کنند.
برنامه «تدبیر» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه کنندگی اسماعیل علی پناه ساعت 16:30 با شما همراه می‌شود.

در برنامه « نود و هشتی‌ها» چهارشنبه کارشناسان در مورد عوامل موثر در طول عمر ساختمان مطالبی را به سمع شنوندگان می رسانند. عمر طولانی ساختمان تابع چه عواملی است؟، افزایش عمر مفید ساختمان چه آثار اقتصادی دارد؟ و راهکارهای افزایش عمر مفید ساختمان از دیگر مباحثی است که در برنامه عنوان می‌شود.
برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه کنندگی مهرگان طور سوادکوهی ساعت 17 از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

امتیاز شما