امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

از اقدامات وزارت اقتصاد در سال حمایت از کالای ایرانی تا مقابله با گرانی گوشت قرمز

مشاهده ۲۸۵
۱۳۹۷/۱۲/۱۳- ۱۵:۳۲

رادیو اقتصاد سه‌شنبه 14 اسفند در برنامه‌های«ایستگاه نود و هشت»، «کالای ایرانی»، «ارمغان طبیعت» و ... به مباحث اقدامات وزارت اقتصاد در سال حمایت از کالای ایرانی، مقابله با گرانی گوشت قرمز و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «ایستگاه نود و هشت» سه‌شنبه 14 اسفند، اساتید و کارشناسان درخصوص مفهوم و مصداق دست به خیر بودن با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند. از دیگر موضوعات قابل طرح در این برنامه می‌توان به تفا‌وت آسایش و آرامش، اهمیت برکت در زندگی اشاره کرد. برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه شنبه تا پنج‌شنبه ساعت 9 از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

 رادیو اقتصاد در برنامه «کالای ایرانی» سه شنبه 14 اسفند، مسئولین و کارشناسان درباره اقدامات وزارت اقتصاد در سال حمایت از کالای ایرانی صحبت می‌کنند.

برنامه‌های انجام شده درباره شعار سال، ارزیابی برنامه‌های اجرا شده و راهکارهای تحقق بیانیه فصل نو انقلاب از دیگر مطالبی است که در برنامه مطرح می‌شود.
برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی حمیده رضاسلطانی شنبه تا پنج شنبه ساعت 10 روی آنتن می‌رود.

در برنامه «ارمغان طبیعت» سه‌شنبه، احمد مینایی مدیر طیور جهاد کشاورزی تهران درباره انواع روش‌های پرورش کبک مطالبی را بیان می‌کند. خرید تخم نطفه دار کبک و جوجه‌کشی، خرید مستقیم گله از بازار، روش‌های به صرفه در پرورش، پروش کبک گوشتی و مولد، ماشین‌های جوجه کشی کبک و ... از دیگر موضوعات مطرح است. برنامه «ارمغان طبیعت» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی الهام مصطفوی ساعت 13:30 با شنوندگان همراه می‌شود.

در برنامه «خانه تا کارخانه» امروز عباس جرجانی مدیرعامل شهرک های صنعتی استان خراسان جنوبی درمورد تسهیلات برای قرار گرفتن در شهرک صنعتی استان، خوشه‌های صنعتی استان و تعداد شهرک‌های فعال و نیمه فعال صحبت می‌کند. برنامه «خانه تا کارخانه» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امید یگانه ساعت 15تقدیم مخاطبان می‌شود.

در برنامه «راه ابریشم» 14 اسفند، کامبیز میرکریمی عضوهیئت رئیسه اتاق بازرگانی درباره شناخت چشم انداز بازار صادراتی به روسیه و روش‌ها و اقداماتی که باید برای ارتقا صادرات به روسیه در نظر گرفت، مطالبی را به سمع شنوندگان می‌رساند. برنامه «راه ابریشم» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 16:30روی آنتن می‌رود.

در برنامه «نود و هشتی‌ها» سه‌شنبه، مسئولین از بهترین شیوه‌های واردات و توزیع برای مقابله با گرانی گوشت قرمز سخن می‌گویند. نقد و بررسی شیوه‌های واردات و توزیع کالاهای اساسی و سؤاستفاده‌های پیش آمده، راهکارهای بهتر و موثرتر توزیع به ویژه برای کالاهای اساسی و مایحتاج مردم چیست؟ و ... از دیگر موضوعات قابل طرح در برنامه است. برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهرگان طور سوادکوهی شنبه تا پنج‌شنبه ساعت 17 شنیده می‌شود.

همچنین در برنامه «اقتصاد حوالی فرهنگ» امروز، روح الله جعفری کارگردان و مدرس تئاتر و منوچهر اکبرلو کارگردان و پژوهشگر حوزه تئاتر درمورد نقش برگزاری جشنواره‌ها بر اقتصاد تئاتر مطالبی را به سمع شنوندگان می‌رسانند. پیشینه و روند برگزاری دوره‌های مختلف جشنواره‌های تئاتر، بررسی تجربه‌های موفق کشورها، راهکارهای استفاده بهینه از فرصت جشنواره برای تاثیرگذاری بر رونق اقتصادی تئاتر و ارتقا جایگاه این هنر در کشور از دیگر عناوین این برنامه است. برنامه «اقتصاد حوالی فرهنگ» کاری از گروه اقتصاد و جامعه به تهیه‌کنندگی فرزانه صادقیان شنبه تا پنجشنبه ساعت 22 پخش می‌شود.

در برنامه «شب آفتابی» سه شنبه 14 اسفند، داوود یعقوبی کارشناس کسب و کار درمورد خلاقیت در کسب و کار، مشاوره در حوزه کسب و کارهای خدماتی و مشاوره کسب و کارهای کوچک و مشاوره بازاریابی صحبت می‌کند. برنامه «شب آفتابی» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی محمدجواد طالبی شنبه تا پنج شنبه از ساعت 23 پخش می‌شود.

امتیاز شما