امروز شنبه  ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

صداوسیما در خدمت مردم و پیشرفت زندگی آن‌ها است

مشاهده ۵۵
۱۴۰۳/۰۶/۱۹- ۰۹:۵۸

مدیرکل صداوسیمای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها به ویژه رادیو و تلویزیون باید در خدمت پیشرفت جامعه و در زندگی مردم ساری و جاری باشند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید شهریار گنجی در دیدار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و جعمی از معاونان این اداره کل با اشاره به گستردگی حوزه فعالیت آنها افزود: هر چیزی که در خدمت پیشرفت، رفاه مردم، امنیت و احساس امنیت باشد باعث امید و دلخوشی در جامعه و مردم می‌شود.
مدیرکل صداوسیمای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هویت محوری، عدالت گستری و پیشران پیشرفت بودن سه مولفه اصلی در طرح تحول رسانه است، که مسئولیت صدا و سیما را به عنوان بزرگ‌ترین رسانه کشور در تزریق امید و آگاهی دوچندان می‌کند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت در استان کهگیلویه و بویراحمد، با تبریک انتصاب آقای گنجی گفت: تعامل سازنده صدا و سیما با حوزه‌های مختلف از جمله صنعت، معدن و تجارت، تبیین و تنویر افکار عمومی در جامعه را در پی داشته است.
امیرتیمور موسویان با اشاره به اینکه 40 درصد از فرایند توسعه کشور در حوزه صمت است گفت: حفظ قدرت خرید مردم بر اساس برنامه‌های توسعه یکی از رسالت های وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت است.
وی افزود: رسانه‌ها به عنوان پیشران و مرجع افکار عمومی می توانند خدمات دولت را در جامعه بیان کنند و باعث دلگرمی و امید در مردم شوند.

تصاویر

امتیاز شما