امروز شنبه  ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

شبکه استانی دنا مروج فرهنگ ایثار و شهادت

مشاهده ۷۷
۱۴۰۳/۰۶/۱۸- ۱۲:۴۹

شبکه استانی دنا به صورت زنده دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد را به سمع و نظر مخاطبان می‌رساند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه استانی دنا در راستای گرامیداشت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نقش و سهم خود را در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، با انعکاس زنده دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد ایفا می‌کند.
اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد طی سه روز شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۱۷ تا ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۳ در بخش دهکده دفاع مقدسِ پارک مهرورزی شهر یاسوج برگزار می‌شود.
سیمای استانی دنا در این شب‌ها با تهیه کنندگی بهروز احمدی و کارگردانی مجید غلامی، از ساعت 20:30 تا 23 این برنامه را به صورت زنده تقدیم مخاطبان می‌کند.
در شب اول (17 شهریورماه 1403) این کنگره، برنامه فصل شیدایی با برنامه‌ها و کارهای هنری جدید به نمایش گذاشته می‌شود، شب دوم (۱۸ شهریورماه 1403) برنامه اجلاسیه نهایی با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، اقشار مختلف مردم و جامعه ایثارگران و خانواده شهدا، فرماندهان نظامی استانی و کشوری و مسئولان برگزار می‌شود و شب سوم (۱۹ شهریور) با اجرای مجدد برنامه‌های هنری و فرهنگی و با گرامیداشت یاد و خاطر ۱۵۲۱ شهید تیپ ۴۸ فتح استان و در قالب اجلاسیه شهدای تیپ ۴۸ فتح برگزار می‌شود.
پیش از این سیمای دنا با ویژه برنامه "همسنگر" باحضور سردارمثنوی جانشبن فرمانده سپاه فتح استان به تشریح برنامه‌های دومین کنگره سرداران وشهدای استان پرداخته بود.
همچنین ویژه برنامه «رادیو کنگره» شنبه از ساعت ۲۱:۰۰ تا ۲۲:۳۰ از رادیو دنا پخش و در روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ تا پایان کنگره، با حضور دو تیم برنامه ساز در استودیو و محل برگزاری کنگره به روی آنتن می‌رود.
شبکه رادیویی دنا با برقراری ارتباط زنده رادیویی از طریق واحد سیار رادیویی در محل برگزاری کنگره ۲۰۰۰ شهید استان، در برنامه عصرگاهی رادیو به جزییات برگزاری این ویزه برنامه پرداخت.
 این ارتباط زنده رادیویی با همکاری ویژه معاونت فنی و مدیران پشتیبانی فنی، ارتباطات زمینی و ماهواره ای و ساختمان و تاسیسات با کیفیت مطلوب فراهم شد.

امتیاز شما