امروز شنبه  ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

شور یادگیری آمیخته با گرمای تابستان در باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۳/۰۵/۳۰- ۰۹:۴۰

همزمان با آغاز مرداد ماه و افزایش گرما و حرارت تابستانی، شور آموزش و‌یادگیری نیز در باشگاه خبرنگاران جوان صداوسیمای استان کهگیلویه و بویراحمد بالا گرفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به رغم اینکه مدیریت باشگاه خبرنگاران جوان از سال ۱۴۰۱در بیشتر استانهای کشور حذف و فعالیت این مجموعه، نسبتأ متوقف شد، در کهگیلویه و بویراحمد اما، همزمان با آغاز فصل تابستان، تلاش های خوبی برای احیای این مجموعه مهم و تأثیرگذار صورت گرفت .

اولین گام‌ در این راستا، برگزاری دوره‌های اموزشی مهارت های رسانه ویژه رده‌های مختلف سنی بود.به گونه ای که بعد از ۱ماه تبلیغات میدانی و‌مجازی،سرانجام‌در مردادماه،کلاسهای باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد برگزار، و پذیرای بیش از ۱۰۰ هنرجو در رشته‌های تدوین،خبرنویسی، گویندگی و فن بیان، ونیز عکاسی شد.

آنچه در طراحی روند آموزش و نیز انتخاب رشته‌های موجود بیش از هرچیز مورد توجه قرار گرفت پاسخ به نیاز مرکز در حوزه نیروی انسانی متخصص و‌متعهد، آشنایی نیروهای موجود با جدیدترین منابع علمی حوزه تخصصی خود، فراهم کردن زمینه آموزش ارزان ومطمئن مهارت های رسانه برای عموم مردم ونیز تأمین نیروی موردنیاز باشگاه بعد از یک وقفه سه ساله است.
بهره گیری از توان‌همکاران برای تدریس، از ویژگی‌های بارز و برجسته دوره‌های آموزشی باشگاه خبرنگاران صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد است که موجب تقویت مهارت تدریس،آموزش و نیز کلاس داری همکاران شده است و امید آن‌می رود که با تکیه بر این ظرفیت موجود، از مهرماه سال جاری، در دو رشته تصویربرداری و نیز مستندسازی وکارگردانی با تلفن همراه ، دوره‌های تخصصی و باکیفیتی برگزار شود.

تصاویر

امتیاز شما