امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش زنده اجتماع بزرگ حمایت از طرح نور در اهواز از قاب شبکه خبر ۲ و سیمای خوزستان

مشاهده ۸۷
۱۴۰۳/۰۲/۱۸- ۱۲:۱۳

در اجتماع بزرگ حمایت از طرح نور فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی‌ گفت :هدف دشمن هجمه علیه ارزش‌های اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سردار سرتیپ احمد رضا رادان در اجتماع بزرگ حمایت از طرح نور  در مصلی مهدیه امام خمینی اهواز گفت: دشمن، دین، خانواده، عفاف و هر آنچه که به آن وفاداریم را هدف گرفته است. وی افزود: دشمن می‌خواهدحیا و عفاف را از زنان و غیرت را از مردان ما بگیرد و همه ما باید در مقابل این توطئه دشمن بایستیم. 

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد:فراجا طرح نور را در راستای صیانت و حفاظت از عفاف و حجاب به اجرا گذاشته است و این طرح تاثیرات خوبی داشته است. وی گفت: آنچه که در رفتار مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس و برای مردم ایران رقم خورد به تعبیر حضرت مقام معظم رهبری ترکیبی از همت مردم و ایمان اسلامی مردم بود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه وقتی همت و ایمان باشد تمامی سنگرهای دشمن یکی پس از دیگری فتح خواهند شد، اظهار کرد: آن چیزی که خود را نشان داد اسطوره و فرهنگ ساز شد برای همه جهان آنی بود که مردم ایران و خوزستانی‌ها دردفاع مقدس به نمایش گذاشتند و آن ترکیبی از همت مردمی و ایمان اسلامی است که توانست پربار، فرهنگ‌ساز و تمامی جبهه کفر را در برابر ایران اسلامی یکی پس از دیگری به ستوه بکشاند.

سردار سرتیپ رادان در ادامه گفت: خوزستانی‌ها، حامیان طرح نور، ولایت، دین و اسلام بدانید در بعد از دفاع مقدس دشمن به این نتیجه رسید که دریچه‌های جنگ به روی مردم ایران همچنان بازندگی دارد لذا دریچه دیگری از جنگ شناختی و جنگ نرم را به میدان آورد. وی بیان کرد :جنگ شناختی آن است که دشمن را نبینی صدایی نشنوی اما خیابان‌ها، کوچه‌ها و خانه‌ها توسط دشمن تسخیر شوند و در حقیقت از همان روز پروژه اندولسی کردن ایران اسلامی توسط دشمن رقم خورد. 

فرمانده کل  انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت : امروز ما به پرونده‌هایی رسیدیم که ان‌شاءالله در آینده نزدیک باز می‌کنیم و نشان می دهیم چگونه قصد دارند خانواده‌ها را متفرق کنند و دختران را با غفلت عروسک خیمه شب بازی کنند و هر روز که از طرح نور می‌گذرد به یافته‌های جدیدی می‌رسیم. سردار سرتیپ رادان اظهار کرد : یکی از استراتژی‌های دشمن این است که زن چادری در ایران به منزله پرچم می‌باشد لذا برای براندازی بایستی حجاب را سست کنیم. وی تاکید کرد : با حضور شما زنان و مردان، دختران و پسران و خانواده‌های شهدا استراتژی دشمن به هم خورده و امروز نفوذش در حال از بین رفتن است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت : خدای متعال را بی‌نهایت سپاسگزارم که در عصری، پلیس خدمتگزار مردم شدیم که  مستحضر به حمایت چنین مردمی می‌باشیم و امروز حضور شما در این اجتماع بزرگ نشان داد که پلیس جمهوری اسلامی ایران در انجام ماموریت‌هایش مستحضر به حمایت مردم ولایی، بصیر، آگاه و هوشیار وطن است. سردار سرتیپ رادان با تشکر از مردم اهواز و استان خوزستان در حمایت از طرح نور تاکید کرد: این طرح با حمایت و مشارکت مردم استمرار و ادامه خواهد داشت. 

در این مراسم اقوام و عشایر استان با اهدای گل از فرمانده کل فراجا کشور برای اجرای طرح نور تقدیر کردند.

امتیاز شما