امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

مشاغل خانگی سوژه مستند رادیویی شد

مشاهده ۶۵
۱۴۰۳/۰۲/۱۷- ۱۰:۰۳

زهرا متقیان نژاد برگزیده سومین دوره جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک گفت: برپایی جشنواره موجب ایجاد حس رقابت سالم در زمینه کیفی سازی تولیدات می‌شود و منجر به افزایش تولید مستندهای فاخر و تاثیر گذار در سطح ملی و بین المللی خواهد شد.

به گزارش ستاد خبری سومین دوره جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک، زهرا متقیان نژاد برگزیده بخش گزارشگری با عنوان برنامه «روزی نو» از رادیو اقتصاد با اشاره به مضمون اثری که برگزیده شده، گفت: در اولین دوره از جشنواره رادیویی پژواک برگزیده شدم. در جشنواره سوم به عنوان منتخب گزارشگری با عنوان برنامه «روزی نو» از رادیو اقتصاد موفق به کسب دیپلم افتخار شدم. وی ادامه داد: این گزارش که حائز رتبه شد در زمینه مشاغل خانگی و اهمیت آن در رشد و توسعه اقتصادی بود. این گزارش توجه ویژه ای به بنگاه‌های زود بازده داشت. مضمون آن هم درباره تشویق و ترغیب خصوصا بانوان خانه دار به کسب مهارت و قرار گرفتن در مسیر تولید است.

وی توضیح داد: گزارش من درباره مشاغل خانگی و صحبت با بانوان سرپرست خانواده بود که خود را در مسیر کسب درآمد قرار داده بودند.برگزیده گزارشگری در این دوره از جشنواره پژواک، گفت وگو با سوژه‌های واقعی را یکی از ویژگی‌های مثبت کارش دانست و افزود: به نظرم گفت وگو با سوژه‌های واقعی بسیار حایز اهمیت است. قرار دادن گزارش در مسیر زندگی یک بانوی تولیدگر که با صرف کردن فعل خواستن به توانستن رسید و به عنوان یک بانوی موفق خود را معرفی کرده، جذابیت دارد.

متقیان نژاد معتقد است: این جشنواره می تواند با بهره گیری از کسب تجربه در هر دوره از جشنواره، ایجاد حس رقابت سالم در زمینه کیفی سازی تولیدات منجر به افزایش سطح تهیه و تولید مستندهای فاخر و تاثیر گذار در سطح ملی و بین المللی شود. به نظرم مستند هر قدر از لایه‌های سطحی جامعه گذرکند و به لایه‌های زیرین جامعه توجه کند، می تواند ابعاد تازه تری را نمایان کرده و چهره ای نو از جامعه را به مخاطبان ارائه دهد.

امتیاز شما