امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازدید مدیرکل صداوسیمای یزد از بخش های مختلف صداوسیمای فارس

مشاهده ۶۶
۱۴۰۳/۰۲/۱۷- ۰۹:۳۳

دکتر احسان کریمی میبدی مدیرکل صداوسیمای یزد به همراه اعضای شورای معاونین این مرکز صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت با حضور در صداوسیمای فارس از بخش های مختلف مرکز دیدن کرد. دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس در بخش هایی از این بازدید حضور داشت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این بازدید که دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس هم در بخش هایی از آن حضور داشت ، مدیرکل صداوسیمای یزد از رژی پخش سیما ، رژی پخش صدا ، بخش های مختلف معاونت فی شامل نودال ، آپلینگ ، اینجست و از استودیوهای متعدد سیما و صدای مرکز فارس دیدن کرد.

دکتر احسان کریمی میبدی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار صداوسیمای فارس را مرکزی ممتاز ، شاخص و قدمت دار توصیف کرد و افزود: ارتقای زیرساخت ها ،  امکانات و تجهیزات در بخش های مختلف صداوسیمای فارس به وضوح قابل مشاهده است و این مرکز می تواند الگویی در این زمینه برای سایر مراکز باشد.

مدیرکل صداوسیمای یزد ابراز امیدواری کرد تعاملات و همکاری‌های مشترک بین صداوسیمای فارس و یزد بیش از گذشته توسعه یابد.

دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس هم ضمن قدردانی از حضور مدیرکل صداوسیمای یزد و اعضای شورای معاونین این مرکز ، صداوسیمای یزد را مرکزی رو به پیشرفت و پرتلاش عنوان و برای توسعه همکاری‌ها و تولیدات مشترک بین دو صداوسیما اعلام آمادگی کرد.

 

 

 

امتیاز شما