امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

پوشش رسانه‌ای سفر معاون امور مجلس رییس جمهور به کرمان از شبکه استانی

مشاهده ۵۳
۱۴۰۳/۰۲/۱۶- ۱۵:۴۴

شبکه استانی کرمان سفر معاون امور مجلس رییس جمهور را پوشش رسانه ای داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر سید محمدحسینی معاون رئیس جمهوری در امور مجلس در سفر به استان کرمان در جمع دانشگاهیان گفت: جنبش مقاومت حماس روایت اول را در اختیار داشت و تصاویر جنایت های رژیم صهیونیستی به سرعت در دنیا منتشر و انحصار رسانه ای استکبار شکسته شده است.

وی با اشاره به اینکه خون و مظلومیت اقشار مختلف مردم غزه هدر نمی رود و اثر خودش را دارد گفت: این مظلومیت دنیا و مردم آمریکا را بیدار کرده است و وعده رهبر معظم انقلاب محقق خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه یکی از دلایل موفقیت های اخیر به خاطر این بود که ما به دوگانه میدان و دیپلماسی اعتقاد نداریم، ادامه داد: اگر در گذشته موانعی برای ما در زمینه نظامی ایجاد می‌کردند، این مسائل الان وجود ندارد.

وی با اشاره به پیشرفت های نظامی‌کشور تصریح کرد: خیلی از کشورهای دنیا برای خرید سلاح از کشور ما در صف هستند و در عملیات وعده صادق شورای عالی امنیت ملی تشکیل و کارها تقسیم شد و همه جناح ها و گرایش های سیاسی در این رابطه وحدت و وفاق داشتند.

معاون امور مجلس رییس جمهور تصریح کرد: پس از عملیات وعده صادق رییس‌جمهور به سفر استانی و کشورهای پاکستان و سریلانکا سفر کردند و طمانینه و آرامش کشور را نشان دادند. حسینی اضافه کرد: عملیات وعده صادق نقطه عطف و تحولی در منطقه ایجاد کرد و واقعیات این عملیات شفاف بیان شده است.

امتیاز شما