امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

تمهیدات صداوسیمای استان زنجان در پوشش رسانه ای دور دوم انتخابات 21 اردیبهشت ماه

مشاهده ۵۳
۱۴۰۳/۰۲/۱۶- ۱۴:۴۱

درآستانه برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دو حوزه زنجان و خدابنده، تمهیدات لازم به منظور انعکاس حماسه حضور مردم ولایتمدار استان در پای صندوقهای رأی در صداوسیمای استان زنجان صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، درآستانه برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دو حوزه زنجان و خدابنده، تمهیدات لازم به منظور انعکاس حماسه حضور مردم  ولایتمدار استان در پای صندوقهای رأی در صداوسیمای استان زنجان صورت گرفته است.

 معاونت سیما با همکاری و پشتیبانی معاونت فنی مرکز و با استقرار 2واحد سیار، واحدSNG ، ماکروویو پرتابل، اوی وست، خطوط پشتیبان فیبر نوری، اکیپ های متعددپرتابل در نقاط مختلف این دو حوزه انتخابیه، از ساعت 7 صبح تا پایان فرایند انتخابات، این حماسه ملی را پوشش خواهد داد .

ویژه برنامه شبکه اشراق برای این روز «شورحضور» نام دارد و از ساعت 7 صبح تا پایان فرآیند رأی گیری به صورت زنده پخش خواهد شد .

 برقراری ارتباط زنده با حوزه‌های انتخابیه، ارتباط های مستقیم متعدد با ستاد انتخابات استان، ارتباط زنده تصویری با شعبات اخذ رای در مناطق مختلف زنجان و خدابنده، پوشش تصویری انتخابات روستاها، حضور کارشناسان، هنرمندان همچنین ورزشکاران مختلف در طول برنامه از آیتم های این ویژه برنامه زنده تلویزیونی است. پخش سیما هم آیتمها و برنامه‌های متعددی را تدارک دیده که در بین این برنامه زنده پخش خواهد کرد .

شبکه استانی صدا از ساعت 7صبح در قالب ویژه برنامه زنده «جانیم ایرانیم» ضمن پوشش کامل فرآیند انتخابات، با برقراری ارتباط مستقیم با شبکه‌های مختلف سراسری و استانی حال و هوای حماسه11 اسفندماه استان زنجان را به سمع مخاطبان خواهد رساند.

برقراری ارتباط زنده با دو حوزه انتخابیه، ارتباط مستقیم متعدد با ستاد انتخابات استان، پخش تماس های مردمی، گزارش زنده مردمی از صندوق های اخذ رای، حضور خوانندگان، هنرمندان و برگزیدگان و نخبگان در استودیو و پخش سرودهای حماسی از آیتم های این برنامه رادیویی است.

معاونت خبرهم در روز انتخابات با اختصاص 5 بخش خبری سیما و 5 بخش خبری صدا روند برگزاری انتخابات را پوشش خواهد داد .

 گزارش زنده ویژه خبری، ارتباط زنده با شبکه خبر، پوشش خبری دو حوزه و ده شهر، 4 گزارش تولیدی، همچنین آخرین اطلاعیه‌های مربوط به ستاد انتخابات کشور و اخبار مرتبط با نحوه اخذ آراء در بخش های فوق العاده خبر به اطلاع مردم استان خواهد رسید.

 معاونت فضای مجازی هم با تولید و انتشار محتوا با محوریت دعوت مردم به مشارکت در دور دوم انتخابات، تولید اینفوگرافیک در خصوص میزان مشارکت بالاتر از میانگین مردم استان زنجان طی ادوار انتخاباتی، تولید عکس نوشت از حضور مردم در شعب اخذ رای، برگزاری پویش دعوت و درخواست از مردم برای ارسال عکس، دریافت تولیدات مردمی و انتشار آن در شبکه اشراق و سکوهای فضای مجازی همراه مخاطبان در فضای سایبری خواهد بود.

 

امتیاز شما