امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
پیکر زنده‌یاد مسعود اسکویی از مقابل مسجد بلال تشییع شد
پیکر زنده‌یاد مسعود اسکویی از مقابل مسجد بلال تشییع شد

بدرقه صدای فراموش‌نشدنی ورزش

مشاهده ۲۷۷
۱۴۰۳/۰۲/۱۶- ۱۳:۴۲
تعداد بازدید:277

مراسم وداع با زنده‌یاد مسعود اسکویی، هنرمند پیش‌کسوت، گوینده و مجری‌کارشناس ورزشی رادیو که هفته گذشته 12 اردیبهشت ماه روی در نقاب خاک کشید، با حضور خانواده، جمعی از چهره‌های هنری و ورزشی، مدیران رسانه ملی، دوستداران و همکارانش، صبح امروز در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما در مراسم تشییع این چهره شاخص رسانه ملی، با بیان اینکه زنده‌یاد اسکویی استاد، همکار، الگوی اخلاق و پیش‌کسوت ما در رسانه ملی  بود، گفت: امروز همکاران زنده‌یاد اسکویی شهادت می‌دهند که جز خوبی، اخلاق، تواضع و بزرگ‌منشی از او ندیدند و یقین داریم با نظر عنایت خداوندی، این شهادت به نیکی و تعظیم و تکریم شخصیت استاد اسکویی در این مراسم، رحمت واسعه الهی را برای وی در پی آورد.

          

رئیس رسانه ملی: صدای استاد اسکویی، مصداق امیدبخشی و نماد شادابی بود
رئیس رسانه ملی صدای جوان زنده‌یاد اسکویی را مصداق امیدبخشی و سرزندگی وَ نماد شادابی دانست و گفت: مخاطبان رادیو، صدای او را با این ویژگی‌ها می‌شناسند و ازآنجاکه آنچه باقی می‌ماند، صداست؛ صدای او تا سال‌های سال گوش‌نواز ما خواهد بود.

جبلی با اشاره به اجرای برنامه تحویل سال 1403 شبکه رادیویی ورزش توسط استاد اسکویی در سن 85سالگی، گفت: این تلاش ستودنی و نشانه‌ای از روحیه امیدوارانه و بانشاط او بود. روحیه و انگیزه او برای زندگی تاجایی بود که حتی وقتی روی تخت بیمارستان هم بود، به ما امید می‌داد که نگرانش نباشیم.

وی افزود: او انسانی مؤمن بود و علی‌رغم سابقه کار 60ساله‌اش، در کنار همکاران جوان با تواضع و بدون ذره‌ای غرور و فخرفروشی کار می‌کرد؛ استاد بزرگی که برای همه ما اسوه اخلاق بود، مانند مابقی پیش‌کسوتانی که از میان ما رفتند و چنین جمع‌هایی یادآوری‌مان می‌کنند که آن‌ها را که هستند، باید قدر بدانیم و برای استاد اسکویی و دیگر پیش‌کسوتان فقید هم دعا کنیم خداوند آنان را در جوار صالحان جای دهد.

 تصاویر خبر را اینجا ببیند

امتیاز شما