امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت

مشاهده ۱۸۱
۱۴۰۳/۰۲/۱۶- ۱۱:۳۴

رادیو ایران، برای دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

 از همین رو رادیو ایران در ویژه برنامه‌های «با ایرانیاران» ویژه انتخابات به دریافت تولیدات ایرانیاران (شبکه همراهان رادیو ایران در سراسر کشور) در قالب‌های مختلف برنامه‌سازی درباره جایگاه و نقش مجلس می‌پردازد.

 «با ایرانیاران» به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 16:40 و پنج شنبه ساعت 16:15 تقدیم می‌شود.

 «خانه مردم» با هدف افزایش آگاهی مخاطبان نسبت به اهمیت جایگاه تقنینی و نظارتی مجلس و نیز جایگاه مردم از یکشنبه 16 تا پنج شنبه 20 اردیبشهت ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران تقدیم می‌شود.

 «جهان سیاست» نیز در هفته منتهی به انتخابات به صورت ویژه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 15:30 پخش می‌شود.

 «پرسا»  نیز در هفته جاری به مناسبت انتخابات از رادیو ایران تهیه و پخش می‌شود. با توجه به جذابیت قالب مسابقه، مسابقه پیامکی «پرسا» در گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران، ویژه انتخابات، طراحی شده است. این برنامه ساعت 20:00 تقدیم می‌شود.

 «بحث روز» نام برنامه دیگری است که دوشنبه 17 اردیبهشت به تهیه کنندگی فاطمه ربانی به صورت ویژه از اهمیت انتخابات می‌گوید و این برنامه ساعت 12:40 روانه آنتن رادیو ایران می‌شود.

 «خانواده ای به نام ایران» ویژه برنامه دیگری است که پنج شنبه 20 اردیبهشت بعد از خبر ساعت 17:00 تقدیم خانواده بزرگ ایران می‌شود.

 و «روز انتخاب» نام ویژه برنامه انتخاباتی رادیو ایران  است که در روز جمعه 21 اردیبهشت از آغاز نخستین لحظات رای گیری آماده انعکاس این رویداد بزرگ است.

 شایان ذکر است برنامه‌های «سلام صبح بخیر، نمودار، ایرانشهر و راه شب» نیز در بخش های مختلف به موضوع انتخابات در رادیو ایران می‌پردازند.

امتیاز شما