امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

پوشش رسانه ای سفر رئیس جمهور به استان سمنان

مشاهده ۸۱
۱۴۰۳/۰۱/۳۱- ۱۱:۵۸

دومین سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به استان سمنان توسط صداوسیمای این استان پوشش رسانه ای داده شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دومین سفر استانی رییس محترم جمهور حجت الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی و هیئت همراه به استان سمنان پوشش رسانه ای داده شد.

 صداوسیمای استان سمنان با تمام ظرفیت و امکانات فنی و تخصصی خود و با هدف امیدآفرینی، با تولید و پخش ویژه برنامه‌هایی برای اطلاع رسانی مردم از سفر رئیس جمهور محترم و هیئت همراه، اهم برنامه‌ها و دستاوردهای این سفر را تبیین کرد.

 حضور در جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد صنعتی در استان سمنان ، افتتاح واحد‌های گازی نیروگاه برق شهید باکری سمنان، حضور در آیین واگذاری واحد‌های نهضت ملی مسکن و اعطای زمین‌های طرح جوانی جمعیت، دیدار با مردم شهر ستان‌های سمنان، شاهرود و دامغان و حضور در شورای اداری استان سمنان بخشی از برنامه‌های سفر رییس جمهور به استان سمنان بود که در ویژه برنامه ای با عنوان " برای ایران " از ساعت ۷:۳۰ الی ۲۲:۳۰ بصورت زنده از صدا و سیمای استان سمنان پخش شد.

 همچنین همزمان با سفر رئیس جمهور به استان سمنان ، وزرا و مسئولین با حضور در شهرها و روستاهای این استان طرح هایی را افتتاح و به مشکلات مردم رسیدگی کردند که این برنامه‌ها توسط معاونت های صدا، سیما، خبر و مجازی صداوسیمای استان سمنان پوشش رسانه ای داده شد.

امتیاز شما