امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
در دیدار سرپرست دانشگاه آزاد همدان و مدیرکل صداوسیما تأکید شد؛
در دیدار سرپرست دانشگاه آزاد همدان و مدیرکل صداوسیما تأکید شد؛

امضای تفاهم نامه مشترک صدا و سیما و دانشگاه آزاد اسلامی همدان

مشاهده ۶۹
۱۴۰۳/۰۱/۲۹- ۱۳:۲۹

مدیرکل صدا و سیمای استان و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان، بر اهمیت امضای تفاهم نامه همکاری مشترک برای ترسیم نقشه راه به منظور پیشبرد اهداف دو مجموعه تأکید کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا و سیمای استان و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان، در دیداری به امضای تفاهم نامه مشترک کاری برای دو نهاد برای هرگونه همکاری و ترسیم نقشه راه به‌منظور پیشبرد اهداف مشترک تأکید کردند.

دکترکیوان الوندی و دکتر غلامرضا خاکساری در این دیدار به بیان دغدغه‌ها، ظرفیت‌های همکاری و راهکار‌های بهره‌مندی دوجانبه از مزیت توسعه تعاملات صداوسیما و دانشگاه آزاد اسلامی‌پرداختند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با تأکید بر آموزش‌محور بودن برخی از برنامه‌ها در امر اطلاع‌رسانی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همدان و حوزه‌های پیام صدا و سیمای استان، می‌توانند با تعامل و همکاری برنامه‌ریزی شده از ظرفیت علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی یکدیگر استفاده کنند و نقش قابل توجهی در افزایش آگاهی مردم و ارتقای سواد علمی جامعه داشته باشند.

دکترکیوان الوندی با استقبال از انتقال تجربه و تخصص دانشگاهیان در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی خاطرنشان کرد: استفاده از دانش و تخصص استادان دانشگاه برای ما یک اصل است و تلاش خواهیم کرد برنامه‌ریزان و برنامه‌سازان در راستای تقویت نگاه علمی‌به مسائل مختلف جامعه در برنامه‌ها به شکل هدفمند و بهترین شکل از این ظرفیت استفاده کنند. وی افزود: در این تفاهم نامه تلاش خواهیم کرد با برقراری ارتباط منظم و سازمان یافته میان دانشگاه و صدا و سیما و بهره گیری از توانمندی‌های رسانه‌ای و علمی و پژوهشی و استفاده از ظرفیت‌های موجود طرفین در جهت تحقق اهداف مشترک، تقویت و توسعه همکاری‌های فی مابین، قدم برداریم .

مدیر کل صدا و سیما استان همدان ادامه داد: این تفاهم نامه با هدف دسترسی و به کارگیری دانش فنی و فناوری روز در اجرای طرح های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی، مشاوره ای، آموزشی، ورزشی و فرهنگی در موضوعات مرتبط با نیازهای صدا و سیما و دانشگاه به منظور دستیابی به دانش و فناوری‌های مورد نیاز و همچنین حمایت از تولیدات رسانه‌ای درباره ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه و پوشش رسانه‌ای نشست‌های علمی و تخصصی دانشگاه در موضوعات مهمی، چون بیانیه گام دوم انقلاب، تمدن سازی اسلامی، سبک زندگی اسلامی- ایرانی، فرزندآوری، هویت بخشی، عدالت گستری و معرفی نخبگان، کارآفرینان، پژوهشگران، دانشجویان و اساتید برجسته، کانون‌های دانشجویی و شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه به جامعه است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز با اشاره بر ظرفیت علمی و فرهنگی بی‌بدیل این دانشگاه در زمینه‌های مختلف اظهار کرد: همکاری مشترک و تشکیل اتاق فکر دانشگاه و صدا و سیما می‌تواند در راستای توسعه استان مؤثر واقع شود. دکتر غلامرضا خاکساری با قدردانی از تلاش‌های ارزنده صدا و سیما در پوشش اخبار و فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، آمادگی این نهاد را برای همکاری‌های بیشتر و استفاده از تخصص دانشگاهیان در غنی سازی محتوایی برنامه‌های صدا و سیما اعلام کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان اضافه کرد: امیدوارم رسانه ملی در راستای شعار سال همگام با دانشگاه در رویدادهای دانشگاه آزاد اسلامی‌که پیش رو داریم مانند همیشه حضور فعال داشته باشد.

امتیاز شما