امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
روایت یک فرمانده از جبهه ضد انقلاب؛
روایت یک فرمانده از جبهه ضد انقلاب؛

بررسی کتاب «بر بلندای تنگه» در «سیم وزر» رادیو فرهنگ

مشاهده ۸۴
۱۴۰۳/۰۱/۲۷- ۰۸:۵۱

برنامه «سیم و زر» رادیو فرهنگ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین در گفت‌وگو با نویسنده کتاب «بر بلندای تنگه»؛ روایت یک فرمانده از جبهه ضد انقلاب» این اثر را معرفی و بررسی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه این هفته «سیم و زر» رادیو فرهنگ «امین خرمی» به عنوان کارشناس مجری برای معرفی و نقد و بررسی کتاب «بر بلندای تنگه» نوشتهٔ حسین زحمتکش زنجانی با نویسنده این ‌کتاب گفتگو می‌کند.

«بر بلندای تنگه» روایت خاطرات حسن کرمی از دوران دفاع مقدس در جبهه غرب و مبارزه با جبهه ضد انقلاب به قلم «حسین زحمتکش زنجانی» در ۱۹۶صفحه از انتشارات صریر است.
حسین زحمتکش زنجانی در کتاب «بر بلندای تنگه» مخاطب را به ضیافتی دلپذیر در جبهه شمال‌غرب کشور و دیدن صحنه‌های هیجان‌انگیز، دلهره‌آور و البته غرورآفرینِ نبرد با جماعت تجزیه‌طلب و ضدانقلابِ کومله و دموکرات در سال‌های نخستِ بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دعوت می‌کند.

برنامه «سیم و زر» که ویژه نقد کتاب است، با تهیه‌کنندگی فریده گودرزی و گویندگی فاطمه اسحاق تبار و‌اجرای کارشناسی امین خرمی دوشنبه‌ها ساعت ۱۲ و۳۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

امتیاز شما