امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک صداوسیمای گیلان برای روز جهانی قدس

مشاهده ۱۰۲
۱۴۰۳/۰۱/۱۵- ۱۱:۲۲

صداوسیمای گیلان با تمام ظرفیت و با تولید برنامه‌های ویژه به روز جهانی قدس می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تمامی‌ بخش های رسانه استانی برای اطلاع رسانی گسترده و همراهی با اقشار مختلف مردم و انعکاس هر چه باشکوهتر و متفاوت تر از سالهای قبل آمادگی دارند.

معاونت صدا با ویژه برنامه «روز همدلی» روز جمعه  از ساعت9 الی 11:45 با حضور کارشناسان ، ارتباط با خبرنگاران شهرستان و بسته‌های صوتی به طور ویژه به روز قدس می‌پردازد.

معاونت سیما ویژه برنامه «تکاپو » را در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 15 و 16 فروردین از ساعت 21 با حضورکارشناسان حوزه اقتصاد، سیاست و روابط بین الملل  با محوریت مقاومت مردم مظلوم فلسطین و تحولات منطقه ای جنایات صهیونیستی در غزه به روی آنتن می‌برد .

«رزمایش دریایی جبهه مقاومت» با حضور شناورهای بسیج مردمی ، نیروی دریایی سپاه در آستارا از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 16 فروردین از شبکه باران به طور زنده پخش می‌شود. 

«قبله گاه اول» دیگر برنامه شبکه باران است که از ساعت 8 صبح روز جمعه 17 فروردین به طور ویژه به روز جهانی قدس می‌پردازد. از ساعت 10 صبح نیز راهپیمایی مردم ولایتمدار گیلان به طور زنده از نقاط مختلف رشت و شهرهای گیلان پخش خواهد شد.

معاونت خبر نیز برای تهیه6 گزارش ویژه خبری رادیویی و تلویزیونی، تولید گزارشهای خبری و پوشش برنامه‌های این روز در سراسراستان و ارسال به شبکه‌های سراسری و پخش از شبکه استانی، تولید محتوا با موضوعات مربوط به نوروز در فضای مجازی  و یک گفتگوی ویژه خبری با موضوع روزجهانی قدس برنامه ریزی کرده است.

معاونت فضای مجازی با پویش نقاشی برای فلسطین، تولید و انتشار ویدئو کلیپ، استوری ، استوری موشن، پوستر، کاریکاتور و معرفی برنامه‌های تولیدی در سایت و فضای مجازی مظلومیت مردم ستمدیده فلسطین را منعکس می‌کند.

امتیاز شما