امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

دیدار نوروزی مدیرکل صداوسیمای فارس با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز

مشاهده ۸۶
۱۴۰۳/۰۱/۱۴- ۰۸:۳۰

دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس و اعضای شورای معاونین با آیت اله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز به مناسبت ایام نوروز دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدار که با حضور روسا و مدیران دستگاه‌های مختلف استان به مناسبت نوروز ترتیب یافت، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز ضمن تبریک سال جدید و استفاده ی معنوی از شب های قدر برای همگان گفت: باید از تمام ظرفیت های استان برای تحقق شعار سال نامگذاری شده از سوی رهبر انقلاب بنام جهش تولید با مشارکت مردم استفاده کرد.

آیت اله دژکام افزود: پیگیری نگاه رهبری در مورد موضوع اقتصادی باید در اولویت قرار گیرد و تلاش کنیم در مسیر شعار سال حرکتی مناسب داشته باشیم تا بتوانیم وضعیت اقتصادی را بهتر کنیم. نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز بر پایبندی به ارزش های والای اسلام و چارچوب های تعریف شده و متعارف جامعه تاکید کرد.

دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس هم با آرزوی سال خوب و پر خیر و برکت برای همگان سخنان نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز را در خصوص الزام رعایت حرمت و قداست مساجد بخصوص مسجد نصیرالملک و دیگر اماکن مذهبی گردشگری را دقیق و عمیق بیان کرد و ابراز امیدواری کرد در سال جدید شاهد حرکت های مناسب و صحیح در مسیر فرهنگی استان باشیم.

تصاویر

امتیاز شما