امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
به بهانه از سرگیری پخش برنامه «نوسان» در شبکه دو سیما؛
به بهانه از سرگیری پخش برنامه «نوسان» در شبکه دو سیما؛

۱۵ دقیقه حمایت از مظلومیت محض

مشاهده ۱۴۱
۱۴۰۳/۰۱/۰۸- ۱۵:۰۴
تعداد بازدید:141

برنامه «نوسان» با هدف انعکاس اخبار مهم و غیرتکراری محور مقاومت و جنایات رژیم‌صهیونیستی، از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ۲۰ آبان ماه سال جاری بود که برنامه «نوسان» روی آنتن شبکه دو سیما رفت. یک برنامه کوتاه اما با ضرب‌آهنگی تند و سریع که بلافاصله‌ بعد از اخبار ۲۰:۳۰ پخش می‌شد. یک مجری در حالتی ایستاده، نمایش محتواهای مرتبط با غزه در سطح بین‌المللی، توجه ویژه به فضای مجازی و... ؛ در واقع این برنامه یک مجموعه تصویری و خبری قلمداد می‌شد که اخبار مهم و غیرتکراری محور مقاومت و جنایات رژیم‌صهیونیستی را در یک بسته‌ خبری تصویری و شبانه ارائه می‌کرد.

«نوسان» در همان هفته‌های نخست طبق گزارشی که روزنامه جام جم منتشر کرد توانست جزو برنامه‌های پرمخاطب تلویزیونی باشد که بیشترین تعداد پیام‌های مردمی‌به سامانه ۱۶۲ صدا و سیما دارد؛ برنامه مذکور نزدیک به چهار ماه روی آنتن بود و در این مدت از زوایای متعددی به بازگویی اتفاقات حول غزه و واکنش‌ها در سطح بین‌المللی پرداخت.

اما تقریبا یک هفته مانده به شروع ماه مبارک رمضان، محمد طادی، مجری برنامه اعلام کرد که این آخرین شبی است که «نوسان» در سال ۱۴۰۲ روی آنتن می‌رود و با پخش آخرین قسمت در سال گذشته، برنامه مذکور در سال جدید و ایام نوروز و ماه رمضان روی آنتن نرفت.

پس از این وقفه چند روزه و بعد از تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و البته توافق بر سر آتش‌بس در سازمان ملل متحد، ششم فروردین حوالی ساعت ۲۲:۳۰ برنامه «نوسان» از استودیوی ۱۴ جام‌جم و با اجرای محمد طادی روی آنتن شبکه دو سیما رفت. 

برنامه‌ «نوسان» در قامت حمایت از مظلومیت غزه و سرکوب کردن جنایات محرض اسرائیل تولید شده و انعکاس صدای مظلومان در قاب تلویزیون است.

امتیاز شما